Foto: DELFI

"LatRosTrans" un Baltkrievijas uzņēmuma "Polocktransņeftj Družba" strīds par to, kam pieder bufernafta cauruļvadā Polocka–Ventspils, ilgst jau septiņus gadus. Šobrīd tiesvedības process ir pagriezies par 180 grādiem, un "Vitol" vadītājs Baltijā un "Ventspils nafta" valdes priekšsēdētājs Roberts Kirkups intervijā portālam "Delfi" stāsta par to, kāpēc šis lēmums par labu baltkrievu uzņēmumam var ietekmēt īpašumtiesības uz visu padomju laika infrastruktūru Latvijā.

"LatRosTrans" un Baltkrievijas uzņēmuma "Polocktransņeftj Družba" strīds par to, kam pieder bufernafta cauruļvadā Polocka–Ventspils, ilgst jau septiņus gadus. Kopš divtūkstošo gadu sākuma pa cauruļvadu vairs netiek sūknēta nafta, bet 2010. gadā "LatRosTrans" pieņēma lēmumu izsūknēt tajā palikušo tehnoloģisko naftu un vēlāk pārdeva to, savukārt baltkrievu uzņēmums Latvijā iesniedza tiesā prasību pret "LatRosTrans".

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!