Civilās aviācijas aģentūra: 'airBaltic' ārkārtas nosēšanās bez šasijas – unikāls gadījums
Foto: LETA

Nedēļas nogalē notikusī "airBaltic" lidmašīnas "Bombardier Q400 NextGen" ārkārtas nosēšanās ir unikāls gadījums un neliecina par sistemātiskām problēmām aviokompānijas flotē, sarunā ar portālu "Delfi" saka Civilās aviācijas aģentūras (CAA) direktors Māris Gorodcovs.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Viņš uzsver, ka pasažieriem nevajadzētu uztraukties un var droši turpināt lidot ar Kanādā ražotajām lidmašīnām.

"Tas ir ārkārtas gadījums. Tieši tāda veida problēmas līdz šim nav bijušas, tagad mēģinām noskaidrot datu bāzēs, vai kaut kas līdzīgs nav bijis citām aviosabiedrībām, kas ekspluatē šo modeli. Tur vēl mēs neesam pabeiguši darbu. Mums Latvijā tas ir unikāls gadījums," sacīja CAA direktors.

Tikmēr "airBaltic" norāda, ka, lai nodrošinātu lielāku uzticamību kompānijas flotei, šobrīd padziļināti tiek pārbaudīti visi 12 lidsabiedrības rīcībā esošie "Bombardier" lidaparāti.

Jau ziņots, ka starptautiskās lidostas "Rīga" skrejceļš sestdien, 17. septembrī, tika slēgts, jo tehnisku iemeslu dēļ "airBaltic" reisa BT641 lidmašīna "Bombardier Q400 NextGen" no Rīgas uz Cīrihi starptautiskajā lidostā "Rīga" veica nosēšanos paaugstinātas drošības apstākļos. Lidmašīna nosēdās bez priekšējās šasijas.

Lidmašīnā atradās 63 pasažieri. Neviens lidmašīnas ārkārtas nosēšanās dēļ necieta.

Apkalpe, kas nosēdināja "airBaltic" lidmašīnu, kurai bija radušās problēmas ar priekšējo šasiju, bija pieredzes bagāta, pauda "airBaltic" Korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

airBaltic Lasāmgabali Lidosta Rīga
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form