Foto: Publicitātes foto

Latvijas uzņēmuma, "AdBlue" ražotāja "CrossChem" neto apgrozījums 2022. gada 1. ceturksnī sasniedzis 17,8 miljonus eiro, kas ir vairāk nekā 3,7 reižu pieaugums salīdzinājumā ar 4,8 miljoniem eiro apgrozījumu šajā laika posmā pērn. Dīzeļdzinēju izplūdes sistēmas attīrīšanas šķidruma "AdBlue" cena pasaulē turpinājusi kāpt.

Ražošanas apjomu palielināšanu ietekmējuši vairāki nozīmīgi faktori, kas visticamāk atstās savu ietekmi uz industriju arī turpmāk. Strauji pieaugušās dabas gāzes cenas, ierobežotais izejvielu tirgus un vairākas apstādinātās gāzes pārstrādes rūpnīcas visā Eiropā radīja "AdBlue" deficītu un vairākkārtīgi palielināja tā cenu. Tāpat arī vispārīgais preču cenu pieaugums spēcīgi ietekmējis ražošanas un loģistikas izmaksas.

"Tikai uzņēmumi ar augstu elastību tirgus apstākļu izmaiņu gadījumā ir spējīgi saglabāt un palielināt savu tirgus daļu. Liels izaicinājums izaugsmes tempa noturēšanai ir apgrozāmo līdzekļu pietiekamība. "CrossChem" īstenotā trīs miljonu eiro obligāciju emisija "Nasdaq" biržā pagājuša gada nogalē ļāva piesaistīt ievērojamus finanšu līdzekļus, kas jau tagad nes rezultātus. Pateicoties "CrossChem" savlaicīgi veidotajiem izejvielu krājumiem, esam spējuši stabili kāpināt ražošanas apjomus līdz rekordaugstam līmenim," norāda CrossChem valdes priekšsēdētājs Ričards Andersons.

"CrossChem" šī gada laikā ir palielinājis realizētās produkcijas apjomu gan vietējā Baltijas tirgū, gan eksportam uz pārējām ES valstīm un tālākām ārvalstīm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!