Foto: Publicitātes foto
Dalību e-komercijas konferencē "eCOM360", kas 17. aprīlī notiks Rīgā, kultūrtelpā "Hanzas perons", apstiprinājuši pārstāvji no "Wish", "Lego", "Heineken" un citām starptautiski atzītām kompānijām.

Konferences "eCOM360" apmeklētājiem un dalībniekiem būs iespēja uz vairākām skatuvēm klātienē vērot un iztaujāt vairāk nekā 20 ārvalstu uzņēmumu digitālā mārketinga, biznesa, dizaina un tehnoloģiju praktizētājus, kas dalīsies savā nesenajā pieredzē un veiksmes stāstos.

Kā uzsver rīkotāji, globālo līderu apzinātas iepirkšanās jomā – aplikācijas "Wish" Beneluksa valstu un Skandināvijas reģiona vadītājs Havards Stjernens pastāstīs, kā komanda optimizē vietējos krājumus un pārveido e-veikala mobilo versiju lietotājus par reāliem veikalu apmeklētājiem. Par jauniem veidiem, kā uzņēmumu digitālajā stratēģijā ieviest tehnoloģijas, stāstīs Dānijas bērnu rotaļu konstruktoru ražotāja "Lego" grupas interaktīvā dizaina vadītāja Melissa Jane Pickering, kas dalīsies jaunākajās atziņās par pircēju un produktu fiziskās mijiedarbības apvienošanu ar tehnoloģijām.

"Pārdot vairāk, neko nepārdodot" – šo paradoksu savā lekcijā skaidros Nīderlandes kompānijas "Heineken" inovāciju vadītājs Jannis Elen. Tiks prezentēta vairāku "Heineken" inovāciju gadījumu izpēte, iekļaujot analītikas datus, iezīmēti galvenie izaicinājumi un atklāti veiksmes stāsti dažādos pasaules tirgos.

Konferencē tiks arī padziļināti skatīta cilvēkos balstītu datu analītika, konvertēt spējīgs satura mārketings un citas 2020. gada e-komercijas tendences. Daļa tematu, kurus šī gada konferencē apspriedīs vadošo pasaules zīmolu pārstāvji:

  • Ekskluzīva e-komercijas pieredze – no progresīvām interneta lietotnēm (Progressive Web Apps) līdz unikālai zīmola pozicionēšanai.
  • Kā nodrošināt vienmērīgu vairāku kanālu iepirkšanās pieredzi.
  • Ticams nākotnes scenārijs: datu izsekošana, kādu mēs to pazīstam, izzudīs 24 mēnešu laikā.
  • Kā pārdot mileniāļiem un "Gen-Z" paaudzei.


Konference "eCOM360" tiek rīkota otro gadu pēc kārtas, 2020. gada konferences tēma – "Phenomenal practitioners". Šogad tās moderators būs Skots Goulds, publikas iesaistes eksperts un pagājušā gada dalībnieks. Skots ir priecīgs par iespēju atgriezties pasākumā, kas, viņaprāt, piedāvā praktisku, apmeklēšanas vērtu saturu par aktuālajām e-komercijas tendencēm pasaulē.

Pirms galvenā "eCOM360" notikuma aprīlī tiek organizēti saistīti iesildīšanās pasākumi vairākās pasaules pilsētās. Ņujorka, Amsterdama, Barselona, Londona, Tbilisi, Kaira ir tikai daļa no 2019. gada e-komercijas entuziastu satikšanos galamērķiem. Līdz konferences dienai "eCOM360" organizatori no pašmāju uzņēmuma Scandiweb iesildīs vietējo publiku arī Singapūrā un Stokholmā.

Konferences "eCOM360" "agrā putna" biļetes ar atlaidi var iegādāties šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!