Foto: DELFI
Ziņu portāls "Delfi" šā gada jūlijā bija apmeklētākais interneta resurss Latvijā, liecina interneta mērījumu firmas "Gemius" dati. Līdz ar to "Delfi" portāli visā Baltijā ir populārākais interneta resurss katrā no valstīm.

Jūlija mēnesī "Delfi" apmeklēja 745 tūkstoši cilvēku. Tas ir pirmo reizi daudzu gadu laikā ļāvis pārspēt līdzšinējā stabilā līdera - epasta servisa "Inbox" auditorijas lielumu. "Inbox" jūlijā apmeklējuši 742 tūkstoši lietotāju. Trešajā vietā ierindojies ziņu portāls "TvNet" ar 714 tukstošiem apmeklētāju. Atgādinām, ka "TvNet" šogad apvienojās ar vēl vienu populāru interneta ziņu portālu "Apollo", un tagad šo resursu kopējais apmeklējums tiek publicēts "Gemius" reitinga tabulās. Ceturtajā vietā ar 618 tūkstošiem apmeklētāju ierindojies sociālais tīkls "Draugiem.lv".

"Paldies "Delfi" komandai par gigantisko darbu, kas visu šo gadu laikā ieguldīts, lai cīnītos par katru Latvijas lasītāju. Paldies lasītājiem, kas arvien turpina novērtēt to, ko mēs sniedzam - krāšņu informācijas buķeti, sākot ar veco labo ziņu žurnālistiku - kā nobalsots Saeimā, cik bumbas samests grozā, kas notiek kara frontēs, utt., beidzot ar izvērstiem materiāliem par saistošām tēmām - kāds izskatās sakoptākais dārzs, ko apskatīt ceļojumā pa Itāliju, kā izcept melleņu torti," komentē a/s "Delfi" valdes loceklis un portāla "Delfi.lv" galvenais redaktors Ingus Bērziņš.

Nokļūšana līdera pozīcijā lielā mērā skaidrojama ar daudzajiem portāla attīstības lēmumiem, kas pieņemti pēdējo gadu laikā. Kā dažus no tiem var minēt, piemēram, investīcijas interneta dzīvesstila žurnālu izstrādē - "Tasty.lv" gardēžiem, "Tūrismagids.lv" ceļotājiem, "Cālis.lv" māmiņām, "Skats.lv" vienmēr garā jaunajiem un mazliet ironiski dzīvi vērtējošajiem, utt.

Vienlaikus "Delfi" ir stāvējis avangardā jaunu mediju darbības formu apgūšanā Latvijā. Pirmie pārgājām uz teksta tiešraidi kā veidu lielu sporta, politikas un kultūras notikumu atspoguļošanai, rūpīgi strādājam pie mobilās versijas ērtuma lasītājiem, jaudīgi attīstām darbību sociālajos tīklos, kā rezultātā esam ilgstoši ieņēmuši pirmo vietu Latvijas sociālajos tīklos ietekmīgāko zīmolu topā. Visas minētās, kā arī citas darbības devušas cerētos augļus - esam kļuvuši par populārāko interneta resursu Latvijā.

A/s "Delfi" pieder Igaunijas mediju izdevniecībai "Express Grupp". 2013.gadā "Delfi" Latvijas uzņēmums strādāja ar 1,644 miljonu latu apgrozījumu un 69 tūkstošu latu peļņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!