Foto: Publicitātes foto

Mazumtirgotājs "Maxima Latvija" ieviesis digitālos pirkumu čekus visos "Maxima" veikalos Latvijā. Tagad lojalitātes programmas "Paldies" kartes lietotāji čeku par pirkumu var saņemt elektroniski e-pastā, kā arī aplūkot "Maxima" mobilajā lietotnē. Digitālā risinājuma ieviešanai uzņēmums investējis aptuveni 50 tūkstošus eiro.

"Esam novērojuši, ka klienti ļoti pozitīvi novērtē dažādas veikalos ieviestās dabai draudzīgas iniciatīvas, kā arī arvien biežāk izmanto dažādus digitālos risinājumus savos iepirkšanās paradumos. Digitālo čeku ieviešana ir solis pretī efektīvākam un ilgtspējīgākam iepirkšanās procesam," norāda "Maxima Latvija" tirdzniecības direktore Evija Grīnberga.

Digitālo čeku saņemšanu ir iespējams aktivizēt, lojalitātes programmas "Paldies" kontā "www.maxima.lv/paldies" vai "Maxima" mobilajā lietotnē veicot atzīmi, ka turpmāk pirkuma čekus pircējs vēlas saņemt tikai elektroniski. Veicot pirkumu un veikalā aktivizējot savu "Paldies" karti, sistēma automātiski sagatavos čeku elektroniski un čeks papīra formātā netiks izsniegts. Pirkuma čeks tiks nosūtīts uz klienta e-pasta adresi, kura ir norādīta "Paldies" kartes kontā. Čeku ir iespējams apskatīt arī savā "Paldies" kontā un pirkuma vēsturē - gan "Maxima" mājas lapā, gan mobilajā lietotnē.

"Maxima Latvija" paplašinājusi arī digitālo pakalpojumu "Skenē pats!", kas nodrošina bezkontakta iepirkšanos. Tas sniedz iespēju ar "Maxima" lietotnes palīdzību pašiem skenēt preces un veikt apmaksu par pirkumu pašapkalpošanās kasēs vai īpašā maksājuma zonā. Pakalpojums tagad ir pieejams visos "Maxima" lielā formāta "XX" un "XXX" veikalos Rīgā un Mārupē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!