Foto: DELFI

Kosmētikas ražotājs "Dzintars" 2014.gadā strādāja ar 6,355 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 19,8% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga 5,7 reizes - līdz 1,496 miljoniem eiro, liecina datubāzē "Lursoft" pieejamais uzņēmuma finanšu pārskats.

"Dzintara" vadības ziņojumā teikts, ka pērn realizācijas apmērs Latvijas tirgū, salīdzinot ar 2013.gadu, samazinājies par 9%, savukārt eksporta apmērs sarucis par 35%, kas saistīts ar kara stāvokli Ukrainā un Krievijas rubļa devalvāciju. Kompānija turpina optimizēt izmaksas un tās galvenais uzdevums 2014 gadā bija jaunu tirgu apgūšana, kas kompensētu zaudēto tirgu apmērus.

Uzņēmumā norāda, ka patlaban darbojas 61 "Dzintars" franšīzes veikals, kas atrodas Krievijā, Ukrainā, Baltkrievijā, Kazahstānā un Baltijas valstīs, kā arī Eiropā. Pērn Parīzē atvērts "Dzintara" interneta veikals. "Paralēli franšīzei tiek turpināts attīstīt sadarbību ar zīmolu un preču zīmju (private label) īpašniekiem, jo sabiedrība ļoti precīzi un kvalitatīvi spēj izpildīt kontrakta pasūtījumus pilna ražošanas cikla ietvaros. 2014.gadā tika apmeklētas Āzijas tirgos organizētās izstādes, piemēram Dubaijā un Honkongā, lai paplašinātu sadarbības partneru loku, lai veicinās pārdošanas apjomu pieaugumu," skaidro kompānijas vadība.

"Dzintars" turpina investēt apgrozāmos līdzekļus jaunu produktu izstrādē un to ražošanā, kā arī nepārtraukti tiek uzturēta saimnieciskā infrastruktūra un notiek tās renovācijas darbi.

Vadības ziņojumā sacīts, ka kompānija ir sākusi un turpina veikalu modernizēšanu. Latvijā ir 46 veikali. "Galvenais mērķis ir turpināt ražot augstas pievienotās vērtības produktus. Apgūt Āzijas tirgu ar kvalitatīvu produkciju, turpinot prezentēt "Dzintara" zīmolu kā kvalitātes zīmi. Piedāvāt kontrakta ražošanu vispasaules līmenī," norāda uzņēmumā.

"Dzintars" vadība plāno turpināt ieguldīt līdzekļus jaunu produktu izpētē un izstrādē. "Galvenais uzdevums ir zaudēto tirgu aizstāšana ar jauniem tirgiem," piebilst kompānijā.

2013.gadā "Dzintars" strādāja ar 7,921 miljona eiro apgrozījumu un cieta 262 tūkstošu eiro zaudējumus.

"Dzintars" ir parfimērijas un biokosmētikas izstrādātājs un ražotājs. Uzņēmumā stradā vairāk nekā 400 cilvēku. "Dzintara" sortiments ietver vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas produktu, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!