Foto: Publicitātes attēli

Kosmētikas ražotāja "Dzintars" zobu eliksīru un zobu pastu, kurus kompānija atsākusi ražot ar uzlabotu sastāvu pēc vairāku gadu pārtraukuma, plāno eksportēt uz Kazahstānu, ceturtdien jaunās produktu līnijas prezentācijā atklāja kompānijā.

"Dzintara" komercdirektore Jūlija Rakovska minēja, ka produktu līnija "Future Formula SOS HealthyDent 5R" ir nākamais solis "Dzintars" dabīgās farmakosmētikas attīstībā.

Pēc viņas teiktā, uzņēmums jauno produktu līniju veselīgām smaganām un stipriem zobiem piedāvās ne tikai pircējiem Latvijā, bet "Future Formula SOS" līnija guvusi atbalstu Kazahstānā, kas rezultējies sadarbības līgumā, ko drīzumā plānots noslēgt, par eksportu uz šo valsti. Pirmie produkti, kas turp tiks eksportēti, ir zobu pasta, zobu eliksīrs, roku krēms un kāju kopšanas produkti.

""Dzintars" "Future Formula SOS" līnijas produkcija ir atbalstīta un atzīta valsts līmeņa programmā Kazahstānā "Veselīga tauta". 2019. gads Kazahstānas tautai ir pasludināts par veselīga dzīvesveida gadu, un mūsu produkti ir atzīti par programmai atbalstošiem," aģentūrai LETA teica Rakovska.

Viņa piebilda, ka par "Future Formula SOS" līniju ļoti liela interese ir arī Uzbekistānā, kur atrasts partneris ar vēlmi oficiāli izplatīt "Dzintars" produktus jau šogad. Tāpat viens no lielākajiem kosmētikas un parfimērijas tīkliem Krievijā vēlas, lai "Dzintars" ražotu dekoratīvās kosmētikas produktus vidējā cenu segmentā zem tās privātā preču zīmola. "Tas ir liels panākums. Šis tīkls arī ir ieinteresēts mūsu "Future Formula SOS" līnijas produktu attīstībā Krievijas tirgū," viņa sacīja.

Savukārt "Future Formula SOS" matu kopšanas līdzekļu klāstu nākotnē papildinās micelārais šampūns pret matu izkrišanu, kas paredzēts arī matu nostiprināšanai un cīņai ar sausu galvas ādu. Līniju papildinās lūpu balzams pret herpes vīrusu.

Viņa piebilda, ka papildus "Future Formula SOS" līnijai apgrozībā laista jauna dekoratīvās kosmētikas līnija "Dzintars", kuras pirmie produkti ir skropstu tuša un lūpukrāsa.

Rakovska pauda cerību, ka šā gada martā "Dzintaram" izdosies Latvijas tirgū ieviest arī jaunu sieviešu parfimērijas līniju, par kuru plašāku informāciju viņa pagaidām gan neatklāja. Tāpat uzņēmuma komercdirektore informēja, ka "Dzintars" ir izstrādājis arī jaunu sejas kopšanas produktu līniju vīriešiem - produkti jau drīzumā būs pieejami pircējiem.

Kompānijas pārstāvji jaunās produktu līnijas prezentācijā norādīja, ka kariesa un periodontīta problēmas ir zināmas visā pasaulē, un tās uzskata par sliktas mutes higiēnas rezultātu. Kariesa un periodontīta slimības arvien vairāk izplatās, neraugoties uz plašo zobu kopšanas līdzekļu daudzumu. Efektīvi apkarot kariesu un periodontītu var tikai, iznīcinot šos mikroorganismus.

Līdzekļu pret kariesu un periodontītu izstrādē ieguldīto investīciju apmēru aģentūrai LETA uzņēmuma pārstāvji neatklāja.

Jau ziņots, ka "Dzintars" 2017. gadā strādāja ar 6,283 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 8,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga par 2,1% - līdz 1,766 miljoniem eiro.

"Dzintars" ir parfimērijas un kosmētikas izstrādātājs un ražotājs. Kompānijas lielākie akcionāri ir Iļja Gerčikovs (69,9%), Janeks Vaclavs Kozeluhs (9,3%) un "Dzintars" darbinieki.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!