Foto: LETA

Parfimērijas un kosmētikas ražotājs AS "Dzintars" nākamgad plāno laist klajā vīriešiem paredzētas kosmētikas produktu līniju, aģentūrai LETA atklāja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs.

Viņš pastāstīja, ka attiecīgo kosmētikas līniju veidos sejas ādas, kā arī bārdas un ūsu kopšanas līdzekļi. "Līnijā būs pieejami dažādi losjoni, odekolons un arī bārdas kopšanas līdzekļi," teica Gerčikovs, piebilstot, ka jaunā līnija būs pieejama nākamā gada otrajā pusē.

Plānoto investīciju apmēru "Dzintara" valdes priekšsēdētājs neatklāja, norādot, ka patlaban svarīgākais ir fokusēties uz produktu kvalitāti, nevis izmaksām, kas noteikti nebūšot mazas.

Jau vēstīts, ka "Dzintars" patlaban turpina izstrādāt tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) pasākumu plānu. Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas tiesa 17.oktobrī ierosināja "Dzintara" TAP lietu. Atbilstoši tiesas lēmumam "Dzintaram" TAP pasākumu plāns, kas saskaņots ar kreditoriem, jāiesniedz tiesai līdz 19.decembrim.

Uzņēmuma pārstāvji skaidroja, ka divas krīzes, no kurām viena bija 2008.gadā, bet otra 2014.gadā, veicinājušas "Dzintara" tradicionālo tirgu samazināšanos, pārdošanas apmēru kritumu un apgrozāmo līdzekļu trūkumu. Tādējādi uzņēmumam uzkrājušies parādi.

Tāpat ziņots, ka "Dzintars" pagājušajā gadā strādāja ar 5,911 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 76% - līdz 2,633 miljoniem eiro. "Dzintars" ir parfimērijas un biokosmētikas izstrādātājs un ražotājs. "Dzintara" sortimentā ir vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas produktu, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu. Kompānija ir reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,817 miljoni eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!