Foto: Publicitātes attēli

Kosmētikas ražotāja "H.A.Brieger" atjaunoto "Dzintars" kosmētikas līniju ķermenim sāka tirgot šā gada marta sākumā, un līdz šim "Dzintars" tirdzniecības apjoms ir sasniedzis gandrīz 1 miljonu eiro, informē uzņēmuma pārstāvji.

"Dzintars" interneta veikalu apmeklējuši 180 000 unikālo apmeklētāju. Pirmo 4 mēnešu pārdotākie "Dzintars" produkti ir saules aizsargbalzams "Jūrmala SPF 30", barojošs lūpu balzāms "Dzintari" un barojošs universālais krēms "Nīca". Pirmā mēneša laikā veikalos ir nonākuši 45 000 "Jūrmala" produktu.

Saules aizsargsērija ir bijusi viena no kosmētikas "Dzintars" visu laiku populārākajām sērijām.

Kopš 2021. gada maija beigām "Dzintars" ir pieejams tirdzniecībā arī Igaunijas un Lietuvas interneta veikalos un atsevišķās tirdzniecības ķēdēs. "H.A.Brieger" tuvāko mēnešu mērķis ir stiprināt un paplašināt tirdzniecības vietu tīklu abos šajos tirgos.

Tāpat jau tuvākā laikā tiks sākts eksports uz Uzbekistānu un Krieviju. Plānots, ka tirdzniecībā Gruzijā "Dzintars" būs pēc divām nedēļām. "H.A.Brieger" uz Gruziju eksportē pilnu produktu portfeli. "Dzintars" kosmētikas produkti Gruzijā tiks pārdoti vairāk nekā 500 dažādos veikalos un aptiekās, tostarp, vienā no Gruzijas lielākajām aptieku ķēdēm LLX "PSP Pharm", LTD "Aversi-Pharma" un Tbilisi tirdzniecības centrā "Agrohub CCO".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!