'EHR mediju grupa' iegādājas radiostaciju 'Retro FM Latvija'
Foto: LETA

"EHR mediju grupa", stiprinot pozīcijas, noslēgusi darījumu par radiostacijas "Retro FM" iegādi. Darījumu summa – ap 0,5 milj. eiro.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Starp citiem jaunumiem uzņēmums izceļ arī to, ka 20. novembri FM frekvencē Ventspilī sāks raidīt grupai piederošā un internetā populārā radiostacija "EHR Latviešu Hiti", kas līdz šim darbojusies tikai tiešsaistes režīmā un mobilajā aplikācijā. Turpmāk grupā ietilps trīs latviešu valodā raidošas radiostacijas "SuperHits", "Eiropas Hitu Radio" un "EHR Latviešu Hiti", kā arī divas krievu valodā raidošas radiostacijas "EHR Russkie Hiti" un "Retro FM" Latvijā.

Atsaucoties uz pētījumu kompānijas "Kantar" datiem, uzņēmums ziņo, ka grupa ir viena no populārākajām komerciālo radiostaciju grupām pēc aptvertās auditorijas.

"2020. gads ir bijis veiksmīgu pārmaiņu un transformācijas laiks, kurā esam ieguldījuši nozīmīgus radošo ideju un cilvēkresursus "EHR Grupas" darbības modernizēšanai un efektivizēšanai," komentē "EHR mediju grupas" valdes loceklis, attīstības un produktu vadītājs Guntars Traubergs.

Šobrīd grupa strādā atbilstoši mediju grupas apstiprinātajam piecu gadu attīstības plānam, kuras ietvaros no pērnā un šī gada peļņas ir iegādāta "Retro FM Latvija"; darījuma summa noslēgumā būs ap 500 tūkstošiem eiro, viņš atklāj.

"Latvijas mediju tirgū turpinās konsolidācijas procesi, kurus paātrinājusi globālās pandēmijas ietekme uz ekonomikas procesiem. Kopumā konsolidācijas procesus komerciālo mediju segmentā novērtēju pozitīvi, jo tie ļauj konsolidēt finanšu līdzekļus un apkopot radošās idejas, cilvēkresursus jaunu mediju projektu izstrādei un īstenošanai. Kopā ar tehnoloģisko attīstību notikušās pārmaiņas mediju patēriņā aizvadītajās desmitgadēs varam raksturot kā digitālās ēras mediju plurālismu. Šie procesi notikuši kopsolī ar patērētāju pieprasījuma transformācijām, vēloties saņemt saturu dažādās platformās un radošos formātos. Tas ir radījis jaunus izaicinājumus kā radošajā, tā arī finansiālajā plāksnē, jo būsim atklāti – mediju tirgū mēs jau sen esam ierauti globālajā konkurences cīņā par cilvēku prātiem un sirdīm. Rūpīgi strādājot ar arvien jaunu saturu, mēs cīnāmies par Latvijas iedzīvotāju saglabāšanu Latvijas mediju telpā," uzsver "EHR mediju grupas" valdes priekšsēdētājs un radio grupas līdzīpašnieks Ričards Zakss.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lasi vēl
 
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.