'Es tam esmu par vecu' – Stendzenieks atklāj 'Mooz!' pārdošanas iemeslus
Foto: DELFI

"Man vairs nav motivācijas piedalīties bezgalīgos konkursos, lai tikai uzturētu aģentūras apgrozījumu. (...) Es tam esmu par vecu," intervijā laikrakstam "Dienas Bizness" stāsta bijušais reklāmas uzņēmuma "Mooz!" īpašnieks Ēriks Stendzenieks, kurš nule firmu pārdevis.

Stendzenieks intervijā skaidro, ka klienti ir kļuvuši kaprīzi. Tā vietā, lai izsludinātu konkursus par divus gadus ilgiem projektiem, uzņēmumi konkursus rīko katrai kampaņai atsevišķi. Līdz ar to viens klients gada laikā var izsludināt pat 12 konkursus, kuros aģentūrām jāpiedalās un jātērē resursi.

"Man jau kādu laiku bija ideja nodot mantojumu un attieksmi pret darbu kādas jaunas, dedzīgas aģentūras rokās, jo kādā brīdī klientu kļuva par daudz un es jutu, ka vairs nespēju cieši visos projektos iesaistīties," uzņēmuma pārdošanu aģentūrai "McCann" laikrakstam pamato Stendzenieks.

"McCann" Stendzenieks izraudzījies, jo šai aģentūrai esot līdzīga kultūra, attieksme pret darbu un dedzīga vēlme kļūt par labāko aģentūru Latvijā un ārvalstīs. Savukārt grupas vadošais partneris, zīmolu stratēģis Kristaps Siliņš ir dedzīgs, kas Stendzeniekam iepaticies. "Mums ir pārāk mazs tirgus, bet, ja ar šādu dedzību strādātu Amerikā, tad tā būtu miljardus eiro vērta kompānija," intervijā teic Stendzenieks.

Turpmāk Stendzenieks aģentūras ikdienas darbā neiesaistīsies, laikrakstam atklāj Siliņš. Aģentūras vadību pārņems "Mooz!" līdzīpašniece Vita Gaisma, taču daļai darbinieku vieta reorganizētajā uzņēmumā neatradīsies.

Vēstīts, ka reklāmas aģentūra "McCann" no Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu "Mooz!". Darījuma summu puses neatklāj.

Sharing Options

Source

DELFI Bizness

Tags

Ēriks Stendzenieks
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form

Komentāri
komentēt kā anonīms lietotājs
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus