Foto: LETA

Februārī skatītāko Latvijas TV kanālu pirmais trijnieks palicis nemainīgs, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati.

Kā informēja TNS pārstāvji, februārī TV3 vērošanai veltīti 11,6% no kopējā TV skatīšanās laika, LTV1 skatīšanās laika daļa sasniegusi 10,2%, savukārt "Pirmā Baltijas kanāla" (PBK) vērošanai veltīti 8,4% no skatīšanās laika.

Uz ceturto vietu pakāpusies "Latvijas Neatkarīgā televīzija" (LNT), kam veltīti 7,7% no TV skatīšanās laika, tai seko kanāls "NTV Mir Baltic" ar 7,5%, "RTR Planeta Baltija" ar 7,1%, TV5 ar 3,5%, "3+" ar 3,2% un "REN TV Baltic" ar 2,9%.

LTV7 skatīšanās laika daļa februārī bija 2,7%, TV6 - 2,4%, bet "RīgaTV 24" - 1,2%.

Tikmēr "Kanālam 2" veltīti 0,9% no TV skatīšanās laika, "CTC Baltija" - 0,8%, "Nickelodeon" - 0,7%, bet kanāliem "Fox Life", "Kidzone" un "National Geographic Channel" katram veltīti 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika februārī.

"Re:TV" un "STV" katram veltīti 0,4%, "Fox" - 0,3%, "1BM" - 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālu "360TV", "Sony Entertainment TV" un "Sony Turbo", kā arī "Sportacentrs.com TV" katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%.

Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 21,1%, bet video saturam ar nobīdi - 5,0% no kopējā TV skatīšanās laika februārī.

Februārī viens skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji piecas stundas un 18 minūtes dienā, kas bija par 21 minūti mazāk nekā janvārī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!