Foto: Publicitātes foto
Degvīns "Stolichnaya" ieviesis absolūti jaunu pudeles dizainu, kas turpmāk izcels degvīna mūsdienīgumu, vienlaikus saglabājot sasaisti ar zīmola vēsturi kopš 1938. gada, portālu "Delfi" informēja "Stoli grupas" izpilddirektors Robs Kallinss.

"Stolichnaya" degvīns no Latvijas tiek eksportēta uz 170 pasaules tirgiem un tas ir ceturtais visvairāk pārdotais premiālais degvīns pasaulē. Lielākie tā noieta tirgi pasaulē ir ASV, Kanāda, Čīle, Austrija, Grieķija, Izraēla un Libāna. Šā gada astoņos mēnešos 'Latvijas Balzams' saražojis vairāk nekā 16,8 miljonus litru degvīna "Stoli", kas ir par 7% vairāk nekā pērn šajā pašā laika posmā.

"Stolichnaya" jaunajā dizaina risinājumā nonāks plašā tirdzniecībā šī gada nogalē, bet Latvijā, kā zīmola ražotājvalstī, jaunajā dizaina versijā būs pieejams jau sākot no novembra.

Jauno dizainu iegūs visas "Stoli" sortimenta pudeles, kuru forma nu būs nedaudz augstāka, pudeles kakliņam ir pretslīdes reljefs, pudeles korķim ir izmantota jauna tehnoloģija, kas nodrošina aizsardzību pret viltojumiem, kā arī iestrādāta jauna priekšējā un aizmugurējā etiķete.

Zīmols "Stolichnaya" tiek pildīts un ražots AS "Latvijas balzams" kopš 1948. gada.

"Stoli Group", kuras galvenais birojs atrodas Luksemburgā, tika dibināta 2013. gadā kā uzņēmuma nodaļa, kas ir atbildīga par "SPI Group" globālā alkoholisko dzērienu portfeļa ražošanu, pārvaldību un izplatīšanu. Grupu, kuras sastāvā ietilpst struktūrvienības trīs kontinentos un kuras produkti tiek izplatīti 167 valstīs, vada starptautiska vadības komanda ar galvenajiem birojiem Eiropā, ASV un Ķīnā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!