Foto: LETA
Latvijā radīto labumu izrādīšanai organizētā "Latvijas Labumu" parāde, kas norisinājās sestdien, 27.septembrī, gan gājienam, gan dalībai izstādē – gadatirgū pulcējusi plašu uzņēmēju loku, starp kuriem ir gan atpazīstami un ilggadēji ražotāji un pakalpojumu sniedzēji, gan jaunu, skanīgu zīmolu nesēji, "Delfi" uzzināja Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā (LTRK).

"Latvijas Labumu" parādē piedalījās vairāk nekā 100 dalībnieku, parādē devās un savus ražojumus vai pakalpojumus atraktīvā veidā pieteica tādi Latvijā atpazīstami uzņēmumi kā "LIDO", "Dzintars", "Lattelecom", "Rimi Latvia" un daudzi citi.

Parādē bija iespējams ieraudzīt arī jaunus, līdz šim vēl tirdzniecībā nebijušus produktus.

Vērmanes dārzā visas sestdienas garumā notiekošajā "Latvijas labumu" izstādē – gadatirgū varēja izbaudīt mākslinieku un mūziķu performances, dažādus pavārmākslas šovus, kā arī iegādāties labumu radītāju piedāvāto produkciju.

"Latvijas Labumu" parāde ir viens no lielākajiem sociālās kampaņas "Latvijas Labums" pasākumiem, kuras iniciators ir LTRK.

Parāde sākās sestdienas rītā ar Latvijas uzņēmēju svētku gājienu pa Tērbatas ielu, tālāk nogriežoties uz Brīvības bulvāri un dodoties garām Ministru kabinetam. Parāde tika turpināta pa Elizabetes ielu, gājienu noslēdzot ar ieiešanu Vērmanes dārzā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!