Foto: Publicitātes foto
Būvmateriālu ražotājs "Schwenk Latvija" iegādājies 12 jaunus betona vedējus. Kopumā uzņēmuma autoparkā ir vairāk nekā 40 dažādas specializētās tehnikas vienības transportbetona piegādei un sūknēšanai, informē uzņēmums.

Uzņēmums norāda, ka jaunie 2020. izlaiduma gada betonvedēji "Mercedes-Benz" "Arocs" ar vācu betonmaisītāju uzbūvju ražotāja "Liebherr" maisītājiem ir inovatīvākie, drošākie, klusākie un videi draudzīgākie šāda veida transportlīdzekļi Eiropā. "Euro 6" standartam atbilstošie dzinēji samazina noteiktu emisiju rādītājus pat par 30% salīdzinot ar iepriekšējo izlaidumu modeļiem.

"Augstākie drošības standarti un iespējami mazāka ietekme uz vidi bija būtiskākie apsvērumi tieši šo modeļu izvēlei. Jaunie betonvedēji aprīkoti ar virkni inovāciju un tehnoloģiju, kas ievērojami palielina drošību uz ceļa, uzlabo manevrētspēju būvlaukumā, nodrošina ergonomiskus darba apstākļus transportlīdzekļa vadītājiem un palielina pārvadājumu efektivitāti," skaidro "Schwenk Latvija" valdes loceklis, Betona un minerālmateriālu biznesa vienības direktors Jegors Golubevs.

"Tik apjomīgs specializētā betona piegādes autotransporta flotes atjauninājums ir rets notikums," atzīst SIA "Domenikss" Kravas automobiļu tirdzniecības un mārketinga vadītājs Aivis Zapereckis. "Pēdējos desmit gados specializēto dažādu veidu jaunu celtniecības kravas automobiļu tirgus Latvijā bija ļoti zemā līmenī. Pa šiem gadiem autobūvē ir notikušas lielas pārmaiņas digitalizācijas ziņā, kā arī īstenojot ES ekoloģijas un drošības normu pieauguma prasības," turpina Zapereckis.

Jaunajiem "Mercedes-Benz" "Arocs" sānu spoguļi aizstāti ar "MirrorCam" atpakaļskata kamerām un auto aprīkoti ar 360 grādu videokamerām, kas nodrošina redzamību visapkārt transportlīdzeklim un faktiski novērš aklo zonu iespējamību. Sensori brīdina par pārāk tuvu pietuvojušos transportlīdzekli vai šķēršļiem būvlaukumā, kur manevrētspēja bieži ir ierobežota. Ergonomiskas komforta kabīnes aprīkotas ar pilnībā digitalizētu un individuāli pielāgotu priekšējo instrumentu paneli, viedtālruņa, loģistikas un navigācijas programmu integrāciju un citām tehnoloģijām.

"Drošība ir mūsu prioritāte," uzsver Golubevs. "Visi "Schwenk Latvija" transportlīdzekļi aprīkoti ar virkni risinājumu, kas palīdz šoferim ikdienas darbā, monitorē braukšanas kultūru un stilu. Uz visiem mūsu auto ir atsauksmju tālruņa numurs, kur ikviens satiksmes dalībnieks aicināts zvanīt uz ziņot par novērojumiem."

Jaunie betonvedēji ir viena no "Schwenk Latvija" tuvāko gadu investīcijām ietekmes uz vidi mazināšanai, ceļā uz Eiropas Zaļā kursa un klimata neitralitātes mērķu sasniegšanu.

"Schwenk Latvija" ir vadošais būvmateriālu ražotājs Latvijā, uzņēmums ražo cementu, betonu un minerālmateriālus. Ražošana notiek Latvijā vienīgajā un vienā no Eiropā modernākajām cementa rūpnīcām Brocēnos, sešās betona ražotnēs un vairākos minerālmateriālu karjeros Latvijā. Uzņēmums ir daļa no vācu "Schwenk Building Materials Group", Latvijā nodarbina aptuveni 350 cilvēku, bet nodokļos ik gadu samaksā ap septiņiem miljoniem eiro. "Schwenk Building Materials Group" uzņēmumu grupa pārstāvēta Vācijā, Austrijā, Ungārijā, Bosnijā un Hercegovinā, Namībijā, Nīderlandē un Čehijā. Tai ir aptuveni 3000 darbinieku, apgrozījums sasniedz vienu miljardu eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!