Foto: LETA

Lielākās Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" apkopotā informācija par finanšu rezultātiem 2019. gadā liecina, ka pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kāpuši par 12,5%, sasniedzot 89 miljonus eiro. Tikmēr Latvijā uzņēmuma pārdošanas apjomi auguši par 11%, uzrādot pārdošanas rezultātus 29 miljonu eiro apmērā, portāls "Delfi" uzzināja uzņēmumā.

Pērn straujāko izaugsmi, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, kad pirmajās vietās ierindojās Lietuva, uzrādījusi Igaunija, pārdošanas apjoma pieaugumu kāpinot par 14%, sasniedzot 28 miljonus eiro. Tikmēr Lietuva turpina uzrādīt stabilu augšupeju, pārdošanas apjomus kāpinot par 12%, kas naudas izteiksmē veido 32 miljonus eiro.

Baltijā vidēji gada laikā restorānos tiek apkalpoti 25,6 miljoni klientu, kas attiecīgi restorānus apmeklē arī biežāk par vienu reizi. Lietuvā šis rādītājs ir visaugstākais, gadā sasniedzot aptuveni 10 miljonus klientu, Latvijā un Igaunijā šim rādītājam esot attiecīgi 8,6 un 7 miljonu apmērā.

Šobrīd Baltijā darbojas 154 "Hesburger" restorāni, no kuriem 56 atrodas Lietuvā, 50 – Latvijā un 48 – Igaunijā.

"Hesburger" ir lielākā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Somijā un Baltijā ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi nozarē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!