'Hesburger' šogad sāks digitālo pašapkalpošanās kasu ierīkošanu arī Latvijā
Foto: Publicitātes foto

Ātrais ēdinātājs "Hesburger" šogad investēs jaunos restorānos un tehnoloģiskajos risinājumos, informē "Hesburger" Attīstības direktore Ieva Salmela.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Cerot, ka situācija pasaulē uzlabosies un uzņēmums savu darbību varēs turpināt plānotajā attīstības virzienā, šogad visā Baltijā paredzēta restorānu ķēdes paplašināšana, kā arī tiks veikta esošo restorānu renovācija. Plānots, ka Latvijā un Lietuvā tiks uzsākta būvniecība vienam līdz diviem jauniem restorāniem, savukārt Igaunijā plānota viena restorāna atklāšana Narvas pilsētā.

Kā stāsta Salmela, būtisku pagrieziena punktu šogad iezīmēs jaunu risinājumu ieviešana pašapkalpošanas tehnoloģiju segmentā. Šogad uzņēmums plāno uzsākt digitālo pašapkalpošanās kasu ierīkošanu Baltijā, kas sniegšot jaunu pieredzi pasūtījumu veikšanai ātrās ēdināšanas restorānos.

Pirmā valsts Baltijā, kurā digitālās pašapkalpošanās kases tiks ieviestas, būs Igaunija, un tas varētu notikt rudenī, gada nogalē sekos Latvija un Lietuva. Pašapkalpošanās kasu ierīkošana tīklā pērn uzsākta Somijā, to īstenojot vairāk nekā 100 restorānos, un uzņēmumā norāda, ka šim pakalpojumam esot atšķirīga uzbūve, salīdzinot ar tiem risinājumiem, kas jau ir ieviesti konkurējošajos uzņēmumos, piemēram, "McDonald's".

'Hesburger' šogad sāks digitālo pašapkalpošanās kasu ierīkošanu arī Latvijā
Foto: Publicitātes foto

Šobrīd Baltijā darbojas 155 "Hesburger" restorāni, no kuriem 57 atrodas Lietuvā, 50 – Latvijā un 48 – Igaunijā. "Hesburger" restorānu tīkls atrodas deviņās valstīs.

"Hesburger" pārdošanas apjomi Latvijā 2020. gadā pieauguši par 5,82%, sasniedzot 30,54 miljonus eiro, liecina uzņēmuma apkopotā informācija par finanšu rezultātiem 2020. gadā. Neskatoties uz Covid-19 radītajiem izaicinājumiem tīkla darbībā, uzņēmums ir spējis saglabāt tā pārdošanas apjomus līdzvērtīgi pērnā gada rezultātiem visās Baltijas valstīs, norāda Salmela.

"Hesburger" Attīstības direktore informē, ka pērnais gads ir bijis izaicinošs visās deviņās valstīs, kur atrodas tīkla restorāni, taču uz citu valstu fona Baltijas valstis bijušas izdevīgākās pozīcijās atšķirīgu Covid-19 noteikto ierobežojumu dēļ: "Ir valstis, kur restorāni uz noteiktu laika periodu tika slēgti, kamēr citur, tostarp Baltijas valstīs, esam varējuši saglabāt tirdzniecību mobilajiem pasūtījumiem mūsu mobilajā lietotnē, produkti restorānos un auto kasēs tiek izsniegti līdzņemšanai, kā arī tiek piegādāti uz mājām ar mūsu piegādes partneru starpniecību."

Kopumā pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedzis 89,2 miljonus eiro, no tiem neliela pārdošanas apjoma izaugsme bijusi Latvijā, savukārt Lietuvā un Igaunijā pārdošanas apjoms krities. Salīdzinot ar 2019.gadu, Lietuvā pārdošanas apjoms samazinājies par 2,09% un veidojis 31,68 miljonus eiro, savukārt Igaunijā par 4,68%, veidojot 27 miljonus eiro.

Vērtējot konkurenci tirgū, Salmela saka, ka ārkārtas situācijas apstākļos nozares spēlētāji atrodas līdzvērtīgās pozīcijās, cenšoties saglabāt savu darbību un noturēt klientu interesi.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Pārtikas ražošana Hesburger Baltija Igaunija Lietuva McDonald's
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form