Foto: Reuters/Scanpix/ LETA
Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas "Hennes and Mauritz" (H&M) pārdošanas apmērs Latvijā šā gada pirmajos sešos mēnešos bija 132 miljonu zviedru kronu jeb 12,584 miljoni eiro, kas ir par 25% mazāk nekā pagājušajā gadā, informēja kompānijā.

Kompānijas paziņojumā teikts, ka Latvijā uzņēmumam joprojām bija deviņi veikali. Jauni veikali pirmajā pusgadā Latvijā netika atvērti, kā arī neviens veikals no esošajiem netika slēgts.

H&M grupas kopējais pārdošanas apmērs šogad pirmajā pusgadā samazinājās par 23% līdz 83,611 miljardiem zviedru kronu jeb 7,966 miljardiem eiro salīdzinājumā ar attiecīgo periodu gadu iepriekš.

H&M grupu kopumā ir ievērojami negatīvi ietekmējusi Covid-19 situācija, it īpaši otrajā ceturksnī. Taču H&M grupa ir operatīvi rīkojusies, lai tiktu galā ar situāciju.

Kompānijas paziņojumā teikts, ka tostarp uzņēmums pārskatot visas uzņēmējdarbības daļas, ieskaitot tādas jomas kā produktu pirkšana, investīcijas, īre, personāls un finansēšana. Tā kā daļa veikalu slēgti, lielāka uzmanība tika pievērsta digitālajiem tirdzniecības kanāliem.

"Mēs esam rīkojušies ātri un pārliecinoši, lai pārvaldītu situāciju. Kad atsākām veikalu darbību, pārdošanas apjomi sāka augt straujāk, nekā gaidīts," komentējot situāciju, pauda uzņēmumā.

Jau ziņots, ka H&M pārdošanas apmērs Latvijā 2019. gada pirmajos sešos mēnešos bija 171 miljons zviedru kronu (16,290 miljoni eiro).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!