Foto: Publicitātes attēli

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Citro" turpina paplašināt darbību Rīgā, atverot jaunāko veikalu Purvciemā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopējās investīcijas "Citro" zīmola koncepta – "Svaigums ikdienai!" veikala izveidē un labiekārtošanā ir ap 500 000 eiro. Tas ir jau otrais "Citro" zīmola veikals Rīgā, bet līdz gada beigām plānots atklāt vēl vairākus jaunus "Citro" veikalus, tādejādi nostiprinot zīmola pozīcijas galvaspilsētā.

"Šo divu gadu laikā, kopš esam izveidojuši "Citro" zīmolu, esam mērķtiecīgi kāpinājuši tīkla attīstību. Pat neskatoties uz globālo pandēmiju un ārkārtas situāciju valstī, mēs esam turpinājuši augt un attīstīt zīmolu, atverot jaunus veikalus, kā arī izveidojot pirmo interneta e-veikalu reģionos. Līdz ar zīmola pozīciju nostiprināšanu reģionos, mēs mērķtiecīgi paplašinām tirdzniecības tīkla pārklājumu Rīgas virzienā, pakāpeniski līdz gada nogalei plānots atvērt vairākus veikalus galvaspilsētā," saka SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.

Ar "Citro" zīmola konceptu "Svaigums ikdienai!" Rīgā šobrīd darbojas divi veikali " Citro Mini" Imantā un jaunatvērtais "Citro" veikals Purvciemā, Detlava Brantkalna ielā.

Mazumtirdzniecības tīkla "Citro" zīmols pieder Latvijas uzņēmumu apvienībai SIA "Latvian Retail Management". To veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon" un SIA "AA&CO". Uzņēmumu apvienība pārstāv "Citro" un "Eldo" zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!