Foto: Publicitātes foto
Starptautiskais CRM (klientu attiecību pārvaldes sistēmas) uzņēmums "Pipedrive" iegādājies Latvijas e-pasta mārketinga automatizācijas uzņēmumu "Mailigen", informē "Pipedrive".

Paredzēts, ka Rīga kļūs par vienu no "Pipedrive" attīstības centriem, kur esošie "Mailigen" darbinieki un jaunpienācēji pievienosies uzņēmuma starptautiskajai IT inženieru komandai, lai attīstītu CRM rīku.

Apvienošanās ar citu uzņēmumu "Pipedrive" vēsturē notiek pirmo reizi. Darījuma nosacījumi netika atklāti.

""Mailigen" pārpirkšana pierāda to, ka Latvijā ražo augstas kvalitātes un globāli konkurētspējīgus pakalpojumus un programmatūras (SaaS – Software as a Service). Lepojamies, ka riska kapitāla firmas "FlyCap" ieguldījums ļāva mums izveidot tehnoloģiju, kuru atzīst globāls uzņēmums. Cerams, ka mūsu veiksmīgā transformācija ir tikai sākums Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmas attīstības tendencēm un jaunu darba vietu radīšanai," teic "Mailigen" izpilddirektors un līdzdibinātājs Jānis Rozenblats. Tuvāko mēnešu laikā uzņēmums plāno sākt strauji palielināt savu komandu Rīgā un pieņemt darbā vairākus programmatūras izstrādātājus un citus speciālistus.

"Mūsu vīzija vienmēr ir bijusi padarīt panākumus pārdošanā neizbēgamus. Mums tas nozīmē nodrošināt programmatūru, kas pilnībā atbalsta pārdošanas ciklu – sākot ar potenciālu klientu ģenerēšanu līdz darījumu slēgšanai, kā arī esošo klientu pārvaldībai. Izaicinājums ir atrast risinājumu, kas nodrošina šo funkcionalitāti, bet vienlaikus ir gan jaudīgs, gan vienkāršs lietotājiem. "Mailigen" komandai ir izcila tehniskā kompetence, kā arī saskan mūsu kritēriji par to, ko nozīmē "ērta produkta lietošana"," teic Igaunijā radušā "Pipedrive" izpilddirektors un līdzdibinātājs Timo Reins.

Tuvāko mēnešu laikā uzņēmumi koncentrēsies gan uz tehnisko platformu, gan organizāciju integrāciju. Rozenblats uzskata, kā iegāde rada lielāku vērtību gan "Pipedrive", gan "Mailigen" klientiem: "Apvienojot spēkus ar "Pipedrive", mēs apvienojam divus spēcīgus, uz konkrētu mērķi balstītus produktus, nodrošinot mērķtiecīgus pārdošanas un mārketinga risinājumus. Turklāt abiem uzņēmumiem ir pasaules klases tehniskās komandas, kā arī tām ir kultūru saderība."

Pēc iegādes Rozenblats turpinās vadīt e-pasta mārketinga biznesa daļu Latvijā, padarot Rīgu par piekto "Pipedrive" attīstības centru; citi biroji atrodas Prāgā, Lisabonā, Tallinā un Tartu. Visi "Mailigen" darbinieki kļūs par "Pipedrive" globālās komandas daļu, kurā ir vairāk nekā 630 cilvēku, pārstāvot vairāk nekā 50 tautības.

"Mailigen" ir intuitīva e-pasta mārketing automatizācijas platforma. Uzņēmumā, kas dibināts 2010. gadā un kura galvenā mītne atrodas Latvijas galvaspilsētā Rīgā, ir 22 darbinieki. "Mailigen" lielākais tirgus ir Amerikas Savienotās Valstis, citi angliski runājošie tirgi, kā arī Latvija un Krievija. Pašlaik Latvijā "Mailigen" pakalpojumus izmanto tādi uzņēmumi "SEB banka", "Maxima", "Apotheka", "Tet" un "Seesam insurance".

"Pipedrive", kas dibināts 2010. gadā, ir pirmā CRM platforma, kas izstrādāta no pārdevēja skatupunkta. "Pipedrive" izmanto pārdošanas komandas vairāk nekā 90 000 uzņēmumos visā pasaulē. Uzņēmuma biroji atrodas Dublinā, Lisabonā, Londonā, Ņujorkā, Prāgā, Tampā (Floridā), Tallinā un Tartu, kā arī, iegādājoties "Mailigen", Rīgā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!