Daudzi starptautisko apģērbu tirgotāji zīmoli, tostarp, "Zara", "H&M" un citi sākuši domāt, kā risināt "ātrās modes" problēmu, kad nereti viens apģērbs tiek uzvilkts tikai dažas reizes un drīz vien nonāk miskastē. Tā rezultātā tirgotāji sākuši ieviest savus risinājumus, lai paildzinātu drēbju mūžu, piemēram, piedāvājot uz laiku apģērbu "aizņemties" no veikala vai iespēju pārdot apnikušās drēbes zīmola piedāvātā platformā.
Aptaujājot Latvijā strādājošos tirgotājus, portāls "Delfi Bizness" atklāja, ka arī to dienaskārtībā ir šādu risinājumu ieviešana.
Aptaujājot Latvijā strādājošos tirgotājus, portāls "Delfi Bizness" atklāja, ka arī Latvijā varam sagaidīt šādas iespējas.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Abonē un lasi vairāk:
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit