Foto: DELFI

1992. gadā dibinātais "Lattelecom" pirms pāris nedēļām pirmoreiz ievērojami mainījis savu nosaukumu un tagad dēvējams par "Tet". Portāls "Delfi" tikās ar uzņēmuma valdes priekšsēdētāju Juri Gulbi, kurš intervijā stāsta par konkurenci Latvijā un ārzemēs, kur jāspēkojas ar tādiem nozares gigantiem kā "Netflix" un "Amazon". Viņš arī raksturo uzņēmuma nākotnes plānus, jaunā zīmola izvēli, skaidro savu nostāju Krievijas propagandas kanālu jautājumā un atskatās uz "Helio" ieviešanas laiku.

Sarunā Gulbis arī iezīmē savas domas par galvenajiem izaicinājumiem Latvijas tautsaimniecībā, kā galveno nosaucot darbaspēka trūkumu. Viņš arī noraida zinātniskās fantastikas grāmatās izteiktos paredzējumus, ka mūsu darbvietas nozags roboti, kā arī prognozē, ka Latvijas uzņēmumiem var būt pa spēkam nopelnīt miljardu.

Kas ir "Tet"

Viens no publiski minētajiem iemesliem, kāpēc mainīt nosaukumu uz "Tet", ir tas, ka "Lattelecom" jau sen vairs nav tikai telekomunikāciju uzņēmums. Kas tas ir šobrīd?

Mēs esam tehnoloģiju un izklaides uzņēmums, kā paši to definējām aizpagājušajā gadā. Tas ir tas, kas ir "Tet" šodien.

Kad sākāt domāt, ka jāmaina nosaukums?

Faktiski ideja jau bija pirms kādiem pieciem gadiem, bet dažādu iekšējo un ārējo faktoru dēļ mēs vairākas reizes atlikām. Faktiski gala lēmums, ka tālāk atlikt vairs nevajadzētu, tika pieņemts pirms diviem gadiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!