Foto: DELFI

Pēc vairāk nekā 20 gadiem ēterā savu eksistenci pašreizējā formātā jau drīz beigs televīzijas kanāls LNT. Ekskluzīvā intervijā mediju grupas "All Media Baltics" vadītājs Kristians Antings portālam "Delfi" skaidro, kā globālās tendences un cilvēku ieradumu maiņa rosinājusi īstenot vērienīgās pārmaiņas, cita starpā stingrāk nošķirt grupas līdzšinējo telekanālu saturu, kā arī dziļāk ielauzties un nostiprināties digitālajā vidē. LNT zīmola pazušana ir tikai maza daļa no tām.

Kopš īpašnieku maiņas, starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai "Providence Equity Partners" iegādājoties Zviedrijas mediju koncerna "Modern Times Group" (MTG) Baltijas biznesu, tostarp telekanālus TV3, LNT un radio "Star FM", paveikts liels darbs, lai jaunizveidotais koncerns "All Media Baltics" nostātos pats uz savām kājām un kļūtu par patstāvīgu neatkarīgu mediju kompāniju, skaidro iepriekš dažādās Eiropas mediju kompānijās pieredzi guvušais Antings.

Savukārt pagājušā gada norises, kas lielā mērā sakrīt ar viņa ienākšanu uzņēmumā, lielā mērā raksturo tehnoloģiskā attīstība. Antings skaidro, ka jaunie tehnoloģiskie izaicinājumi liek pielāgoties arī televīzijām, lai to saturs būtu pieejams jaunajos formātos. Ņemot vērā, ka cilvēku uzmanību aizvien retāk var noķert viesistabā ar televizoru, medijiem, tostarp televīzijām, jārod veids, kā noķert auditoriju tur, kur tā pavada vairāk laika, – telefonos, planšetdatoros un citās viedierīcēs.

Antings pirms sarunas norāda, ka šī ir viņa pirmā intervija Baltijā. Sākotnēji bija kaut kas jāpaveic, lai par to varētu stāstīt, viņš saka. Tagad nozares lielākais spēlētājs "All Media Baltics" priekšdarbus esot paveicis, lai jau tuvākajos mēnešos Latvijas mediju vide pieredzētu būtiskas pārmaiņas.

Ko piektdien (intervija notiek ceturtdien – aut.) paziņosiet darbiniekiem un plašākai sabiedrībai?

Esmu "AM Baltic" grupā gadu, un tas, ko esam izdarījuši pēdējos divpadsmit mēnešos un paziņosim piektdien, lielā mērā ir par to, ko grasāmies darīt nākamos divpadsmit–astoņpadsmit mēnešus.

Līdz mēneša beigām mēs piedāvāsim jaunu izklaides video satura platformu. Savukārt nākamie 12 līdz 18 mēneši tiks veltīti satura veidošanai.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!