Foto: DELFI
ASV ātrās ēdināšanas tīkla "Kentucky Fried Chicken" (KFC) attīstībai Latvijā ir potenciāls, pastāstīja KFC un "Pizza Hut" franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs Arnars Sigurdsons.

Latvijas tirgū saskata KFC attīstības potenciālu un nesatraucas par to, ka uzņēmuma attīstībai varētu kaitēt tādas problēmas kā iedzīvotāju skaita, līdz ar to potenciālo pircēju, samazināšanās. "Mūs līdz šim Latvijā [cilvēki] ir uzņēmuši lieliski. Mēs esam ļoti optimistiski noskaņoti, ka būtībā tirgus pieņem šāda veida uzņēmējdarbību. (..) Es domāju, ja mēs turpināsim strādāt un saglabāsim savu servisu un ēdiena kvalitāti, tad mums nav jābažījas par šī koncepta tālāku attīstību," sacīja Sigurdsons.

Tāpat viņš norādīja, ka uzņēmums sākumā koncentrēsies uz attīstību Rīgā, kur dzīvo lielākā Latvijas iedzīvotāju, un pēcāk skatīsies, kā var attīstīties arī ārpus galvaspilsētas.

Jau vēstīts, ka piektdien, 28.augustā Rīgā oficiāli tika atklāts pirmais KFC restorāns Latvijā, kura izveidē investēti 500 tūkstoši eiro. Restorāns atrodas Audēju ielā 14 un ir izvietots divos stāvos 300 kvadrātmetru platībā un tajā strādās 30-40 darbinieki.

KFC sniegtā informācija liecina, ka ASV ātrās ēdināšanas tīklam ir vairāk nekā 20 tūkstoši restorānu 118 valstīs visā pasaulē. KFC ir viens no 20 lielākajiem zīmoliem Latvijā. KFC un "Pizza Hut" franšīzes īpašniekam Baltijas valstīs kopumā šobrīd pieder pieci KFC restorāni un trīs "Pizza Hut" restorāni, ieskaitot to, kuru plānots atvērt Latvijā līdz šā gada beigām. Savukārt kopumā KFC un "Pizza Hut" franšīzes īpašniekam Baltijas valstīs īpašniekam šobrīd pieder 15 dažādas ēdināšanas vietas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!