Komersantiem kopš gada sākuma jābrīdina par paaugstinātas maksas zvaniem
Foto: Shutterstock

No 2018. gada 1. janvāra komersantiem ir pienākums informēt savus galalietotājus par paaugstinātu tarifu izsaukumiem uz citu komersantu tīkliem, informē Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK).

1. janvārī stājās spēkā regulatora pieņemtie Galalietotāju informēšanas par paaugstinātu tarifu izsaukumiem noteikumi, kas paredz jaunu kārtību, kā galalietotājus informēt par paaugstinātu tarifu izsaukumiem.

Komersantam, kas izsaukumam uz cita komersanta tīklu piemēro paaugstinātu tarifu, kas pārsniedz SPRK noteikto tarifa slieksni – 2,98 centus (bez PVN) par izsaukuma minūti, ir pienākums pirms savienojuma atskaņot balss paziņojumu par paaugstinātu tarifu.

Gadījumā, ja komersants izsaukumam piemēro paaugstinātu tarifu, kas nepārsniedz SPRK noteikto tarifa slieksni, komersantam ir brīva iespēja izvēlēties – sniegt vai nesniegt savam galalietotājam pirms savienojuma informāciju par paaugstinātu tarifu.

Kā skaidro regulatorā, līdz ar grozījumiem galalietotājiem tiks samazināta iespēja saņemt pārmērīgi augstus rēķinus par izsaukumiem uz citu operatoru tīkliem, kur ir noteikts paaugstināts tarifs, kas nereti ir izsaukumi uz ārstniecības iestādēm.

Noteikumi paredz, ka komersants balss paziņojumu par paaugstinātu tarifu nodrošina bez maksas un valsts valodā.

Source

www.DELFI.lv

Tags

PVN SPRK
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form