Foto: LETA

Trešdien "Komunikācijas trešdienā" Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā (LTRK) diskutēs par publisko telpu kā augsni savu ideju lobēšanai. Par labākajiem lobēšanas paņēmieniem un risinājumiem mūsdienu politiski ekonomiskajā situācijā klātesošos informēs publisko komunikāciju konsultants Mārcis Bendiks, politiķis un uzņēmējs Indulis Emsis (ZZS), informēja LTRK.

Eksperti dalīsies savos vērojumos un ieteikumos par to, kā kļūt par veiksmīgu lobētāju, kādas kļūdas nepieļaut, kur atrodas lobisms sabiedriski politisko norišu spektrā, kas notiek, saduroties divu lobiju grupu interesēm u.tml.

"Lobēšana kā komunikācijas prakse ir tikpat sena kā komunikācija kopumā. Tiesa, salīdzinot ar citiem tematiem, publiskajā telpā par to tiek runāts maz. Iespējams, tāpēc, ka daudzi joprojām liek vienādības zīmi starp kukuļošanu, kam ar komunikāciju gan nav nekāda sakara, un lobēšanu, kas ir ļoti mērķtiecīgi virzīta precīza komunikācija, bet kam aisberga neredzamā daļa ir krietni lielāka, nekā publiski redzamā, tādējādi nodrošinot augsni dažādiem teiksmu stāstiem. Taču tā kā "Komunikācijas trešdienu" formāts ir komunikācija uzņēmumu dzīves realitātēs, arī šis temats vienmēr ir bijis un būs aktuāls," norāda semināru cikla vadītāja, komunikācijas aģentūras "Communicatio" valdes locekle Dace Zandfelde.

"Komunikācijas trešdienas" ir semināru – diskusiju cikls, kuru organizē LTRK, komunikācijas aģentūra "Communicatio" un ziņu aģentūra "Leta". Semināri – diskusijas notiek reizi mēnesī – mēneša pēdējā trešdienā – katru reizi fokusējoties kādas konkrētas komunikāciju šķautnes analīzei un pieredzes apmaiņai jautājumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!