Foto: Publicitātes foto

Kopbraukšanas platformām "Bolt" un "Yandex Go" Covid-19 uzliesmojums būtiski mainījis ierasto darbību – bijis jāinvestē drošībā, jāpiemērojas pieprasījuma izmaiņām, kuras ietekmējusi nakts dzīves izzušana, attālinātais darbs un gada nogales mājsēde. Konkurence ir sīva, kas arvien liek meklēt labākās biznesa stratēģijas.

Pagājušā gada sākumā stājās spēkā jauns regulējums, kas nosaka pasažieru komercpārvadājumu platformu reģistrāciju, tādējādi ieviešot arī jaunas prasības un stingrāku uzraudzību nozares pakalpojumu sniedzējiem. Šobrīd Autotransporta direkcijā ir reģistrējušies trīs tīmekļvietņu un mobilo lietotņu pakalpojumu sniedzēji – "Bolt Technology" (lietotne "Bolt"), "Yandex.Taxi" (lietotne "Yandex Go") un "Ipay" (lietotne "Qwqer").

"Ipay", lai gan iepriekš paudusi plānus jau pērn startēt arī taksometru jomā, gan joprojām nodrošina tikai ēdienu piegādes pakalpojumu.

Biznesu balsta piegādes

Pagājušais gads nesis jaunus izaicinājumus, gan katram uzņēmumam atsevišķi, gan nozarei kopumā, portālam "Delfi" atzīst gan "Bolt" reģionālais vadītājs Latvijā Kārlis Ķezberis, gan "Yandex Go" sadarbības partneru attiecību vadītājs Latvijā Jānis Ķirsis.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!