Foto: "Stenders"/Publicitātes foto

Latvijas kosmētikas ražotājs “Stenders” uzstādījis divas jaunas pildīšanas un pakošanas līnijas, kas nodrošinās par 40% lielāku ražošanas jaudu un ektīvāku procesu. Jauno līniju iegādē uzņēmums investējis ap 300 000 eiro.

2020. gads "Stenderam" ir bijis veiksmīgs un iezīmējis pozitīvas attīstības tendences, tostarp eksporta apjoma palielinājumu, galvenokārt pateicoties jaunajiem produktiem un jaunajai zīmola identitātei, informē uzņēmumā. Turpinot attīstību, "Stenders" aprīlī ir uzstādījis jaunas produktu pildīšanas un pakošanas līnijas.

Uzņēmuma spēja pielāgoties sarežģītajai Covid-19 situācijai un atbilstoši reaģēt uz pārmaiņām esot ļāvusi iepriekšējo gadu pabeigt ar peļņu un šo gadu uzsākt ar jauniem izaugsmes plāniem, galvenokārt fokusējoties uz biznesa attīstību jaunos tirgos, ražošanas procesu efektivizēšanu un jaunu produktu izstrādi.

"Lai attīstītu eksporta tirgus daļu, ir pastāvīgi jāstrādā pie inovācijām un esošo produktu atjaunošanas. Nozare attīstās visā pasaulē, notiek neatslābstoša konkurence par klientu uzmanību. Mūsdienu patērētājs kļūst aizvien izglītotāks, prasīgāks, arvien lielāka nozīme ir ilgtspējīgiem risinājumiem. Šobrīd ir būtiski palielināt uzņēmuma ražošanas jaudu, lai nodrošinātu mūsu produkciju gan līdzšinējos, gan jaunajos tirgos," stāsta "Stenders" izpilddirektore Kristīne Grapmane.

2021. gadā "Stenders" fokusēsies uz jaunu tirgu apgūšanu, vairumtirdzniecību un e-komercijas attīstību. Grapmane pauž, ka "Stenders" ir lielākais Latvijas kosmētikas eksportētājs Āzijā, galvenokārt Ķīnā. Vienlaikus Latvijā ražotā vannas un ķermeņa kopšanas kosmētika kļuvusi pieejama arī Amerikas tirgum, gan atklājot veikalu Surinamā, gan uzsākot sadarbību ar "Amazon.com".

Caur vairumtirdzniecību "Stenders" produkcija atrodama arī "Douglas" Spānijā, kā arī parakstīts līgums par franšīzi un atvērts jauns veikals Jordānijā. Tāpat turpinās darbs pie jaunu tirgu apgūšanas vairākās citās Eiropas un Āzijas valstīs.

"Stenders" visu laboratorisko un ražošanas procesu īsteno Latvijā, un arī turpmākie uzņēmuma attīstības plāni paredz saglabāt Latviju kā mājas tirgu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!