Foto: Publicitātes foto

"Orkla Latvija" par vairāk nekā 700 tūkstošiem eiro ir iegādājusies un uzstādījusi jaunas miksēšanas iekārtas "Laimas" šerbetiem un vafeļu produktu pildījuma sagatavošanai, kā arī jaunas batoniņu glazēšanas iekārtas.

Uzņēmums ir noslēdzis trīs investīciju projektus jaunajā "Laimas" ražotnē ar nolūku paaugstināt ražošanas procesu efektivitāti un uzlabot darba apstākļus ražotnes darbiniekiem.

Jaunākajām mūsdienu tehnoloģijas ļauj uzņēmuma darbībai kļūt efektīvākai, uzsver "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons. "Būtiski, lai "Orkla Latvija" ražotnēs būtu modernizēts darba process, kas drošā un ilgtspējīgā veidā paaugstina gan uzņēmuma ražošanas jaudas un daudzveido ražošanas iespējas, gan uzlabo darba apstākļus darbiniekiem. Šī brīža tirgus situācijā, kurā valda arvien pieaugošas produktu izejvielu, materiālu un ražošanas izmaksas, mēs visus investīciju projektus izvērtējam un ieviešam ar mērķi ietaupīt, lai neradītu papildu slogu uz produktu cenām," viņš skaidro.

Jaunajā "Laimas" ražotnē, kas atklāta pagājušā gada septembrī, ir uzstādīti divi jauni mikseri: viens no tiem paredzēts pildījumu gatavošanai "Laimas" vafeļu tortēm un konfektēm, otrs – šerbetu ražošanai. Šīs iekārtas paaugstinās produktu kvalitāti un ražošanas līniju kopējo efektivitāti, automatizējot procesus, kas līdz šim bija manuāli. Tas sniegs vairākus ieguvumus, piemēram, ļaus precīzāk dozēt produktu sastāvdaļas, kā arī nodrošinās arvien labākus darba apstākļus ražotnes darbiniekiem.

Savukārt investīcijas glazēšanas iekārtās pavērs vēl plašākas iespējas inovācijām un jaunu produktu attīstīšanai. Jaunās iekārtas nodrošina glazēšanu gan ar tumšo, gan ar piena šokolādes glazūru, operatīvi pārslēdzoties uz attiecīgā produkta ražošanu ar daudzveidīgām garšām.

Tāpat plānots veikt investīcijas dzesēšanas sistēmās tās papildinot, lai ieekonomētu šo sistēmu patērēto elektroenerģiju un palīdzētu nodrošināt nepieciešamos temperatūras režīmus ražotnē.

Jau ziņots, ka ražotnes izveidē, kā arī zīmola "Laima" turpmākajā attīstībā, pēdējos trīs gados investēti 20 miljoni eiro. Šīs ir vienas no lielākajām investīcijām pārtikas nozarē Latvijā kopš neatkarības atjaunošanas.

Ražotnes būvniecība sākta 2017. gada oktobrī, un tās kopējā platība ir vairāk nekā 7200 m2.

"Orkla Latvija" kopējais apgrozījums 2020. gadā bija 104,2 miljoni eiro. "Orkla Latvija" pārstāv tādus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta", "Abba" un citus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!