'Lattelecom' izveidojis sarakstes lietotnē 'Facebook Messenger' strādājošu klientu atbalsta robotu
Foto: Reuters/Scanpix

Telekomunikāciju operators "Lattelecom" izveidojis sarakstes lietotnē "Facebook Messenger" latviešu valodā strādājošu klientu atbalsta robotu "Anete", otrdien informēja uzņēmuma pārstāvji.

Uzņēmuma pārstāvji skaidroja, ka "Anete" pašlaik spēj atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem, bet pateicoties cilvēku uzdotajiem jautājumiem ātri mācās un drīz varēs sniegt daudz plašāku atbalstu, tādējādi ļaujot reālajiem "Lattelecom" klientu atbalsta operatoriem vairāk laika veltīt sarežģītāku jautājumu risināšanai.

"Anete" veidota sadarbojoties ar valodas tehnoloģiju uzņēmumu "Tilde". "Lattelecom" pārstāvji nevēlējās komentēt projekta izmaksas.

"Lattelecom" apgrozījums pagājušajā gadā bija 162,165 miljoni eiro, kas ir par 0,8% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 3,8% un bija 31,666 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

"Lattelecom" ir viens no lielākajiem Latvijas telekomunikāciju uzņēmumiem. Kompānija pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Skandināvijas koncerna "Telia Company" meitasuzņēmumam "Tilts Communications" (49%).

Source

LETA

Tags

Facebook Lattelecom
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form