Foto: Reuters/Scanpix

Telekomunikāciju operators "Lattelecom" izveidojis sarakstes lietotnē "Facebook Messenger" latviešu valodā strādājošu klientu atbalsta robotu "Anete", otrdien informēja uzņēmuma pārstāvji.

Uzņēmuma pārstāvji skaidroja, ka "Anete" pašlaik spēj atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem, bet pateicoties cilvēku uzdotajiem jautājumiem ātri mācās un drīz varēs sniegt daudz plašāku atbalstu, tādējādi ļaujot reālajiem "Lattelecom" klientu atbalsta operatoriem vairāk laika veltīt sarežģītāku jautājumu risināšanai.

"Anete" veidota sadarbojoties ar valodas tehnoloģiju uzņēmumu "Tilde". "Lattelecom" pārstāvji nevēlējās komentēt projekta izmaksas.

"Lattelecom" apgrozījums pagājušajā gadā bija 162,165 miljoni eiro, kas ir par 0,8% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 3,8% un bija 31,666 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

"Lattelecom" ir viens no lielākajiem Latvijas telekomunikāciju uzņēmumiem. Kompānija pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Skandināvijas koncerna "Telia Company" meitasuzņēmumam "Tilts Communications" (49%).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!