Latvijas radošās aģentūras piedzīvo krīzes inerci, secina eksperte
Foto: stock.xchng

Latvijas radošās aģentūras piedzīvo krīzes inerci, ceturtdien Latvijas Reklāmas asociācijas gada konferencē teica reklāmas aģentūras "Publicis Riga" direktore Anda Treibaha.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Viņa atzina, ka, visticamāk, premjeram Valdim Dombrovskim (V) ir taisnība, ka valsts pamazām atgūstas no krīzes, taču radošās aģentūras joprojām piedzīvo garu krīzes inerces vilni.

Krīze nozarē ir ienesusi būtiskas izmaiņas, un nozare joprojām dzīvo ar šīm pārmaiņām.

Viņasprāt, Latvijā reklāmas nozarē vairs nenotiek radošā darbība un šeit notiek globālu kampaņu lokalizēšana. Protams, šo apgalvojumu nevarot vispārināt uz visām aģentūrām, taču kopumā atļauties nodarboties ar radošo darbu ir ļoti liela greznība.

Treibaha uzskata, ka cilvēki ir vienīgā radošo aģentūru vērtība, tādēļ nepieciešams par tiem rūpēties. Lielās pārmaiņas reklāmas ekonomikā izraisīja daudzu lielu talantu aiziešanu no reklāmas jomas.

Speciāliste pauda bažas, ka reklāmas nozare pašlaik nepietiekami rūpējas par jaunās paaudzes radīšanu, kas strādās nozarē pēc pieciem, desmit un vairāk gadiem.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form