Foto: F64

Ar astoņiem jaunajiem maršruta Rīga-Maskava pasažieru vagoniem tiek nomainīta būtiska vagonu parka daļa, otrdien jauno vagonu prezentācijas pasākumā sacīja starptautiskā pasažieru pārvadātāja "LDz Cargo" valdes priekšsēdētājs Māris Bremze.

Viņš norādīja, ka kompānijas mērķis ir piedāvāt klientiem iespējami ērtākus un izdevīgākus pārvadājumus, lai nodrošinātu konkurenci ar citiem pārvadājumu veidiem. "Tāpēc nodrošināsim jaunu, ērtu ritošo sastāvu," sacīja Bremze.

"LDz Cargo" valdes priekšsēdētājs atzīmēja, ka ar astoņiem jaunajiem vagoniem tiek nomainīta būtiska vagonu parka daļa. "Šie vagoni stājas darbā un vedīs pasažierus gan uz Maskavu, gan uz Sanktpēterburgu, gan, kas zina, varbūt arī perspektīvā uz citiem galamērķiem," pieļāva Bremze.

Tostarp viņš atgādināja par iepriekš atklāto dzelzceļa pasažieru pārvadājumu un vagonu remonta uzņēmuma "L-Ekspresis" modernizēto vagonu depo, kurā jaunie vagoni tiks apkalpoti. "Tas viss liecina par to, ka no tehniskās bāzes viedokļa esam gatavi piedāvāt ļoti labu pakalpojumu, mums atliek tikai nopietni strādāt pie mārketinga, pie pasažieru informēšanas par mūsu iespējām, pie labākas cenu politikas nekā līdz šim," teica Bremze, minot, ka tādējādi pieaugtu pieprasījums.

Savukārt "L-Ekspreša" valdes loceklis Rolands Gorodeckis norādīja, ka, izvērtējot vairākas alternatīvas, kā attīstīt ritošo sastāvu, proti modernizējot esošo vai iegādājoties jaunu, kompānija pērnā gada beigās lēmusi iegādāties jaunus vagonus, kas esot pareizs solis, jo nepieciešams klientiem piedāvāt jaunus risinājumus.

Runājot par investīcijām vagonu iegādē, viņš atzina, ka "vagoni ir pietiekami dārgi" un summu veido ne tikai vagonu iegādes izmaksas. "Tas veidojās kompleksi no sertifikācijas, no papildu aprīkojuma, no personāla apmācības, tāpēc vagoni nav lēti, bet izmaksas ir pietiekami lielas," skaidroja Gorodeckis.

Vienlaikus attiecībā uz nākotnes plāniem vēl kādu vagonu iegādē viņš aģentūrai BNS atzīmēja, ka tiks vērtēts pašreizējais ritošais sastāvs. "Attīstības stratēģija paredz, vai nu mēs turpināsim modernizēt savus vagonus vai apsvērsim iegādes variantus," teica "L-Ekspreša" valdes loceklis.

Jaunajiem SV (divvietīgas kupejas) un kupejas vagoniem būs moderns, daudzfunkcionāls dizains, automātiskas, ar elektronisku atslēgu slēdzamas kupeju durvis, elektronisks informācijas tablo, moderna multimediju sistēma, kā arī transformējamas gultas, kas kupejās nodrošinās vairāk brīvas telpas. Turklāt arī SV vagonu pasažieriem turpmāk būs pieejamas dušas.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka "LDz Cargo" un "L-Ekspresis" otrdien prezentēja maršruta Rīga-Maskava jaunos pasažieru vagonus.

"LDz Cargo" ir lielākais dzelzceļa kravu pārvadātājs Baltijas valstīs, kā arī nodrošina starptautiskos pasažieru pārvadājumus trijos maršrutos - uz Sanktpēterburgu, Maskavu un Minsku. Valstij piederošais "Latvijas Dzelzceļš" ir vienīgais "LDz Cargo" īpašnieks.

"L-Ekspreša" pamatkapitāls ir 178,5 tūkstoši eiro, bet vienīgais īpašnieks - kompānija "LEX Invest".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!