Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Pēc Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) pasūtījuma komunikāciju tūrisma sociālajos tīklos par 132 050 eiro veiks aģentūra SIA "Wrong Digital", liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājalspā.

LIAA bija izsludinājusi iepirkumu par komunikāciju un reklāmas nodrošināšanu tūrisma sociālajos tīklos. LIAA sarunu procedūras ceļā nolēma slēgt 132 050 eiro vērtu līgumu ar "Wrong Digital".

Līguma ietvaros "Wrong Digital" būs regulāri jānodrošina komunikācija par Latvijas tūrisma piedāvājumu sociālajā tīklā "Facebook" latviešu, krievu un angļu valodās, kā arī reklāmas aktivitāšu veikšanu.

Tāpat aģentūrai būs jānodrošina regulāra komunikācija par Latvijas tūrisma piedāvājumu "Instagram" kontā "EnjoyLatvia" angļu valodā.

"Wrong Digital" būs arī jāveic regulāra komunikācija angļu valodā "Pinterest" kontā "Magnetic Latvia Travel" par Latvijas tūrisma piedāvājumu un reklāmas aktivitāšu veikšanu.

Iepirkuma rezultātā vietnes "Youtube" kontam "latvia.travel" un "Instagram" TV kontam "EnjoyLatvia" taps arī sešas video sērijas par Latvijas tūrisma piedāvājumu angļu valodā un reklāmas aktivitāšu veikšanu.

Tiks arī izstrādāti deviņi oriģinālraksti angļu valodā portālam "www.latvia.travel" un to adaptācija latviešu un krievu valodās.

No "Firmas.lv" datiem izriet, ka SIA "Wrong Digital" reģistrēta 2011.gadā. Tās pamatkapitāls ir 2840 eiro. 33,38% "Wrong Digital" daļu pieder Oskaram Cirsim, bet par 33,31% – Artim Krilovam un Vilhelmam Meisteram.

2019.gadu "Wrong Digital" noslēdza ar 769 248 eiro apgrozījumu un 102 101 eiro peļņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!