Foto: Publicitātes foto

Lidostā "Rīga" darbu sākušas četras pašapkalpošanās bagāžas nodošanas vietas. Pirmā iespēju izmantot šo jauno lidostas pakalpojumu saviem pasažieriem piedāvā nacionālā aviokompānija "airBaltic".

Pašapkalpošanās bagāžas nodošanas vietas atrodas lidostas izlidošanas zālē pie reģistrācijas galdiem Nr.8-11, un tajās savu reģistrējamo bagāžu var nodot "airBaltic" pasažieri, kuri jau ir reģistrējušies lidojumam tiešsaistē vai lidostas pašapkalpošanās reģistrācijas kioskā un saņēmuši iekāpšanas karti. Pašapkalpošanās nodošanas vietās nevar reģistrēt nestandarta bagāžu, piemēram, bērnu ratiņus, sporta ekipējumu, bagāžu, kas pārsniedz pieļaujamo svaru, un tamlīdzīgi.

Vienas somas apkalpošanas laiks pašapkalpošanās bagāžas nodošanas vietā ilgst aptuveni minūti, līdz ar to stundas laikā uz vienas līnijas iespējams apkalpot aptuveni 60 bagāžas vienības, nodrošinot ātru un ērtu apkalpošanu tiem pasažieriem, kuri jau ir reģistrējušies lidojumam un kuriem nepieciešams tikai nodot bagāžu.

Jauno līniju ierīkošanā lidosta "Rīga" investējusi 230 tūkstošus eiro. "Mūsdienīgu automatizētu risinājumu ieviešana pasažieru apkalpošanā ir viena no lidostas "Rīga" prioritātēm. Šādi risinājumi ne tikai uzlabo klientu pieredzi, bet arī padara efektīvākus lidostas procesus kopumā," skaidro lidostas "Rīga" valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa.

Sākotnēji pašapkalpošanās bagāžas nodošana būs pieejama tikai "airBaltic" pasažieriem, taču nākotnē šo pakalpojumu saviem klientiem varētu piedāvāt arī citas lidostā "Rīga" strādājošās aviokompānijas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!