Foto: Shutterstock

Viens no lielākajiem lietoto auto tirgotājiem Baltijā "Longo Group" šā gada pirmajā pusgadā palielinājis apgrozījumu par 84%, sasniedzot 24 milj. eiro.

Savukārt sešu mēnešu bruto peļņa bijusi 2,5 miljonu eiro. "Neskatoties uz globāliem izaicinājumiem – Covid-19 izraisītu lietoto auto deficītu, cenu kāpumu, kā arī karu Ukrainā, kas ietekmēja patērētāju pieprasījumu, turpinām strauju attīstību. Šādus rezultātus izdevās panākt, paplašinot piedāvāto lietoto automašīnu sortimentu, optimizējot grupas iekšējos procesus un emitējot obligācijas, kas iekļautas "Nasdaq Riga" Baltijas "First North" obligāciju sarakstā," komentē "Longo Group" dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps.

Grupas peļņa 2022. gada pirmajā pusgadā pārsniedza peļņu par visu 2021. gadu. Savukārt EBITDA pirmā pusgada laikā ir 0,9 miljonus eiro – salīdzinot ar 2021. gadu, kad EBITDA visu 12 mēnešu laikā bija 0,8 miljoni eiro, tas ir ļoti straujš kāpums. Turklāt EBITDA marža 2. ceturksnī bija 5%.

Uzņēmuma izaugsmi pozitīvi ietekmēja obligāciju emisija, kas ļāva piesaistīt papildus līdzekļus attīstībai un veicināja atpazīstamību. Tas ļaus jau tuvākajā laikā turpināt ekspansiju jaunos tirgos, būtiski paplašinot auto sortimentu un jaunu pakalpojumu integrāciju, klāsta Cērps.

2022. gadā saglabājas liela digitālo kanālu nozīme lietoto auto mazumtirdzniecībā, ņemot vērā, ka 2021. gadā pircēji mazāk apmeklējuši lietoto auto tirdzniecības vietas klātienē, vairāk pārejot uz iepirkšanos internetā. "Longo Group" bija viens no pirmajiem, kurš ieviesa pilnībā tiešsaistē pieejamu rezervācijas sistēmu Baltijā. Šā gada otrajā pusē grupa plāno piedāvāt iespēju klientiem veikt visu auto iegādes procesu internetā.

Tuvākajos gados "Longo Group" mērķis ir sasniegt 100 miljonu eiro apgrozījumu gadā. Uzņēmums plāno ieiet jaunā tirgū – Polijā. Pārdošanu tur ir paredzēts sākt 2022. gada otrajā pusē.

AS "Longo Group" darbojas kopš 2018. gada un nodrošina pilna cikla lietoto automašīnu iepirkuma un pārdošanas procesus. Automašīnu iepirkumi tiek veikti caur filiālēm Nīderlandē, Beļģijā un Vācijā, savukārt transportlīdzekļu pārbaude, kvalitātes nodrošināšana, klātienes vai tiešsaistes tirdzniecība un pēc pārdošanas garantija notiek Baltijā. Kopš darbības sākšanas ir pārdoti vairāk nekā 10 tūkst. auto.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!