Foto: Shutterstock
"Pirms 10 gadiem vēl bija izvērsti jāskaidro, kāda ir zīmola loma, kāpēc ir jāveido zīmola stratēģijas, kāpēc jāpievērš uzmanība digitālajiem kanāliem utt. Pašlaik ar to vairs nav jānodarbojas, klienti paši interesējas un uzsver vajadzību pēc spēcīgu zīmolu veidošanas. Taču patērētājs un tirgus situācija nepārtraukti mainās. Līdz ar to ne visi uzņēmumi ir spējuši tam tikt līdzi praktiski (lai arī mentāli daudzi apzinās izmaiņas)," situāciju mārketinga nozarē raksturo uzņēmējs, pieredzējis mārketinga konsultants un aģentūras WKND partneris Edgars Pētersons.

Aģentūra WKND sadarbībā ar tirgus izpētes uzņēmumu "Norstat", mediju aģentūru "Flow" un "Delfi Bizness" veikusi plašu mārketinga nozarē strādājošo aptauju par aktualitātēm, ieradumiem un izmantotajām metodēm mārketinga speciālistu darbā, izveidojot pirmo Latvijas mārketinga vides apskatu. Tas iezīmē vairākas interesantas tendences, tostarp problēmas reaģēt uz krīzes apstākļiem, kā arī biežu mārketinga speciālistu iesaisti visdažādāko uzdevumu veikšanā, kas neļauj pilnvērtīgi pievērsties tiešajiem pienākumiem. Tāpat iezīmējies, ka viss nemaz tik ļauni nav un paši mārketinga nozarē strādājošie uz nākamo gadu raugās ļoti optimistiski.

Turpinājumā vairāk par to, ko par nozares aktualitātēm saka eksperti, un ko atklāja iegūtie dati?

Pētījuma rezultāti publicēti 17. novembrī un pieejami mājaslapā marketingavide.lv.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!