Foto: Publicitātes foto
Trešdien Igaunijas radio raidījumā "Buum" šūšanas kompānijas "Baltika" valdes prikekšsēdētājs Meelis Milders norādījis, ka Zviedru apģērbu veikalu tīklu "H&M" neuzskata par sava uzņēmuma konkurentiem, vēsta "Delfi.ee".

Saskaņā ar viņa teikto uzņēmumam "Baltica" ir labi izaugsmes rādītāji un pašlaik kompānija koncentrējas efektivitātes uzlabošanā. Atbildot uz jautājumu, vai Milders zviedru apģērbu tīklu "H&M", kas drīz plāno atvērt divus veikalus Latvijā, redz kā konkurentu, viņš atbildējis noliedzoši. "Kad mēs plānojam savu stratēģiju, nav jēgas domāt par konkurentiem," norādījis Milders.

Viņš arī atzinis, ka viņa uzņēmums "Baltica", "protams, ir ieinteresēts kļūt par lielāko tīklu Baltijas tirgū, kas pārdod savus zīmolus".

Milders arī skaidrojis, ka "Baltica" tiešā veidā nekonkurē ne ar vienu no lētu apģērbu ražošanas tīkliem. "Iespējams, kādam citam ir iemesls uztraukumam," sacījis Milders.

Latvijā darbojas kompānijas "Baltika" meitasuzņēmums "Baltika Latvija". Kopumā "Baltica" tīklā darbojas vairāk nekā 100 veikalu Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Polijā, Ukrainā un Krievijā. Latvijā darbojas pieci šīs kompānijas veikali "Monton", viens "Monton" veikals apvienots ar veikalu "Mosaic", seši "Mosaic", divi "Ivo Nikkolo" un divi "Baltman" veikali.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!