‘Monton’ un ‘Mosaic’ zīmolu īpašnieks: 'H&M' mums nav konkurents
Foto: Publicitātes foto

Trešdien Igaunijas radio raidījumā "Buum" šūšanas kompānijas "Baltika" valdes prikekšsēdētājs Meelis Milders norādījis, ka Zviedru apģērbu veikalu tīklu "H&M" neuzskata par sava uzņēmuma konkurentiem, vēsta "Delfi.ee".

Saskaņā ar viņa teikto uzņēmumam "Baltica" ir labi izaugsmes rādītāji un pašlaik kompānija koncentrējas efektivitātes uzlabošanā. Atbildot uz jautājumu, vai Milders zviedru apģērbu tīklu "H&M", kas drīz plāno atvērt divus veikalus Latvijā, redz kā konkurentu, viņš atbildējis noliedzoši. "Kad mēs plānojam savu stratēģiju, nav jēgas domāt par konkurentiem," norādījis Milders.

Viņš arī atzinis, ka viņa uzņēmums "Baltica", "protams, ir ieinteresēts kļūt par lielāko tīklu Baltijas tirgū, kas pārdod savus zīmolus".

Milders arī skaidrojis, ka "Baltica" tiešā veidā nekonkurē ne ar vienu no lētu apģērbu ražošanas tīkliem. "Iespējams, kādam citam ir iemesls uztraukumam," sacījis Milders.

Latvijā darbojas kompānijas "Baltika" meitasuzņēmums "Baltika Latvija". Kopumā "Baltica" tīklā darbojas vairāk nekā 100 veikalu Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Polijā, Ukrainā un Krievijā. Latvijā darbojas pieci šīs kompānijas veikali "Monton", viens "Monton" veikals apvienots ar veikalu "Mosaic", seši "Mosaic", divi "Ivo Nikkolo" un divi "Baltman" veikali.

Source

www.DELFI.lv
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form