Foto: Publicitātes foto
Igaunijas apģērbu tirgotājs "Baltika" pakāpeniski septiņu mēnešu laikā zem nosaukuma "Monton" apvienos trīs savus zīmolus − "Mosaic", "Bastion" un "Monton".

Zīmols "Monton" ir pazīstamākais no "Baltika" zīmoliem, tādēļ izlemts to saglabāt.

"Mēs arī atjaunosim "Monton" koncepciju, lai labāk atbilstu patērētāju gaidām," paziņoja "Baltika" vadītāja Mae Hansena.

Viņa sacīja, ka pašreizējo pārdošanas apmēru dēļ nebūtu saprātīgi, ka "Baltika" saglabā esošo piecu zīmolu portfeli, tādēļ pakāpeniski tiks apvienoti trīs pamata zīmoli.

Pirmajā procesa posmā "Baltika" šomēnes apvienos "Mosaic" un "Monton" vīriešu apģērbu kolekcijas un "Bastion" kolekciju ar "Mosaic" kolekciju, tādējādi turpmāk būs viens vīriešu apģērbu zīmols un divi sieviešu apģērbu zīmoli.

"Baltika" atjaunotu "Monton" zīmolu tirgū laidīs no 2020. gada, un jaunā zīmola mērķauditorija būs plašāka nekā līdz šim.

Jau vēstīts, ka martā "Baltika" paziņoja, ka pārtrauks produkcijas ražošanu Igaunijā un apvienos vairākus zīmolus. Pakāpeniski līdz gada beigām plānots pārtraukt produkcijas izgatavošanu ražotnēs Tallinā un Kohtla-Jervē, likvidējot 340 darbavietu.

Jūnija beigās amatu atstāja "Baltika" vadītājs Mēliss Milders, kurš uzņēmumu vadīja kopš 1987. gada. Darbu viņš turpina kā kompānijas padomes konsultants.

"Baltika" arī plāno koncentrēties uz mazumtirdzniecību Baltijas valstīs un atteikties no franšīzes partnera Krievijā.

Tāpat ziņots, ka "Baltika" pērn strādājusi ar 3,1 miljona eiro zaudējumiem salīdzinājumā ar 58 000 eiro peļņu 2017. gadā,

Grupas veikali strādā ar zīmoliem "Monton", "Mosaic", "Baltman", "Ivo Nikkolo" un "Bastion".

"Baltika" akcijas kotē Tallinas biržas oficiālajā sarakstā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!