Foto: Publicitātes foto
Babītes pagasta Piņķos nākamnedēļ, 14. augustā durvis vērs modes zīmolu "outlet" ciemats "Via Jurmala Outlet Village". Baltijā šis būs pirmais "outlet" ciemats zem klajas debess, iepriekš informēja projekta attīstītājs "Outletico".

"Delfi" jau ziņoja, ka investējot vairāk nekā 25 miljonus eiro, 2019. gada nogalē noslēdzās vērienīgā "Via Jurmala Outlet Village" pirmās kārtas būvniecība.

Ciematu atvērs pulksten 12 ar svinīgo lentas pārgriešanu un pasākuma atklāšanu, kurā piedalīsies "Via Jurmala Outlet Village" projekta attīstītājs un uzņēmuma Outletico valdes loceklis Andrejs Dozorcevs un Babītes novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Aivars Osītis.

Attīstītāji sola, ka "Via Jurmala Outlet Village" visa gada garumā būs iespēja iegādāties zīmolu iepriekšējo sezonu un "outlet" konceptam īpaši veidotu kolekciju preces par 30 līdz 70% zemākām cenām.

"Atšķirībā no citām pasaules modes galvaspilsētām Rīgā nav izteikta rajona vai iepirkšanās ielas, kurā koncentrētos vairāki modes zīmolu veikali," teic Dozorcevs. Viņš norāda, ka "outlet" ciemats atrodas nedaudz ārpus pilsētas, pie šosejas, kas savieno Rīgu un Jūrmalu, pa kuru gada ietvaros pārvietojas aptuveni 13 miljoni automašīnu. Būtisks ir faktors, ka ekonomiski izdevīgs būvniecības projekts un zemākas piepilsētā esošo zemes vienību cenas, ir palīdzējušas samazināt kopējās projekta izmaksas, tādējādi ļaujot īrniekiem piedāvāt izdevīgus nomas nosacījumus.

Kaut gan pārdošanas apjomi tradicionālajos tirdzniecības centros stagnējot, outlet tipa centros tie pieaug. Kopš 2013. gada pieauguma temps outlet veikalos ir bijis desmit reizes lielāks nekā tradicionālajā mazumtirdzniecībā, un tas ir tuvu sniegumam, ko sasniedz tirdzniecība tiešsaistē, uzsver projekta virzītāji. Aprēķināts, ka vidēji viens pircējs outlet tipa veikalus apmeklē 4-6 reizes gadā. Pēc pirmās kārtas atklāšanas gada laikā 'outlet ciemats' apmeklējumu skaits varētu sasniegt 2,5 miljonus savukārt apgrozījums - 40 miljonus eiro.

Jau šobrīd zināms, ka "Via Jurmala Outlet Village" būs iespējams iegādāties tādu zīmolu preces kā "Hugo Boss", "Ermenegildo Zegna", "Guess", "Puma", "Tommy Hilfiger", "Ecco", "Stefanel", "Levi's", "Camel Active", "Lee Wrangler", "Billionaire", "Brunello Cucinelli", "Pako Lorente" un citus. Starp teju 100 zīmoliem galvenokārt būs pieejamas modes preces aktīva dzīves veida piekritējiem, tāpat arī būs pieejami "Premium" klases, kā arī Latvijā vēl nebijuši zīmoli.

"Situācija, kas izveidojusies pasaulē saistībā ar koronavīrusa izplatību, paguvusi ieviest būtiskas izmaiņas gandrīz visās dzīves sfērās," norāda Dozorcevs. Viņš teic, ka, ņemot vērā situāciju, ka masu pasākumi valstī ir aizliegti, nav iespējams sarīkot lielus atklāšanas svētkus, kā tas bijis plānots.

Projekta īstenotājs ir SIA "Outletico".

"Outletico" reģistrēta 2016. gada martā. Uzņēmuma īpašnieki ir "Rietumu bankas" līdzīpašnieks SIA "Esterkin Family Investments" (64,5%), Andrejs Dozorcevs (28,75%), SIA "Lehmann Investment Corporation" (2%), SIA "Freims" (2%), Jūlija Mihaiļenko (1,25%) un vēl trīs dalībnieki.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!