Foto: DELFI

Pērn mazumtirdzniecības franšīzes tīkls „Narvesen” palielinājis apgrozījumu un sasniedzis uzņēmuma vēsturē lielāko peļņu no pamatdarbības (EBIT) - 1,4 miljonu latu, kas ir 26% pieaugums salīdzinājumā ar 2011.gadu, portālu „Delfi” informēja uzņēmuma pārstāvji.

Uzņēmuma mazumtirdzniecības neto apgrozījums 2012.gadā sasniedza 45,3 miljonus latu, kas ir par 1,4% vairāk nekā gadu iepriekš. Kopējie pārdošanas apjomi pērn uzrādīja augšupejošu tendenci, savukārt visaktuālākais produktu segments bijis kafija un līdzņemamās uzkodas.

“Aizvadītajā gadā pirmo reizi pēc krīzes un restrukturizācijas gadiem esam paplašinājuši Narvesen tīklu ar sešām jaunām tirdzniecības vietām. Arī šogad izmantosim visas iespējas, lai turpinātu izaugsmi un jau šī gada pirmajos mēnešos ir atvērtas trīs jaunas Narvesen tirdzniecības vietas Rīgā, viena no tām pašā pilsētas sirdī – Vernisāžā. Viena no šī gada prioritātēm ir arī investīciju projekti, kuros koncentrēsimies uz esošo produktu un pakalpojumu attīstību un klientu lojalitātes stiprināšanu,” uzņēmuma šā gada plānus komentē „Narvesen” valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

2012. gadā „Narvesen” ir investējis 348 000 latu 18 tirdzniecības vietu rekonstrukcijā, kā arī jaunu veikalu un kiosku atvēršanā. Tāpat kompānijas pārstāvji informēja, ka „Narvesen” šogad plāno investēt 1,9 miljonus latu esošo produktu un pakalpojumu pilnveidošanā, IT sistēmas attīstībā, jaunu tirdzniecības vietu atvēršanā un jaunas, mūsdienīgas lojalitātes programmas ieviešanā.

Pašlaik Latvijā darbojas 245 „Narvesen” tirdzniecības vietas un tajās ik mēnesi iepērkas vairāk nekā 3 miljoni klientu.

„Narvesen” ir preses, ātro uzkodu un servisa pakalpojumu mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kas Latvijā darbojas no 1997.gada. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 650 darbinieki.

„Narvesen” franšīzes darbību Latvijā pārrauga uzņēmumi SIA „Narvesen Baltija” un AS „Preses apvienība”, kuri pieder norvēģu uzņēmumam „Reitan Convenience”. „Narvesen ietilpst „Reitan” uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā „Narvesen”, „Pressbyrån”, „R-kiosk” un „7-Eleven”.

Pēc Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas "Lursoft" informācijas 2011.gadā uzņēmums strādāja ar 1,12 miljonu latu lielu peļņu, bet 2010.gadā koncerns strādāja ar 45 112 latu lieliem zaudējumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!