Foto: Publicitātes attēli/"Eiropas Dzelzceļa līnijas"

Izvērtējot Salaspils TEN-T intermodālā kravu termināļa būvprojekta izstrādei un autoruzraudzībai slēgtā konkursa pirmajā kārtā iesniegtos sešus piedāvājumus, dalībai otrajā, noslēdzošajā, kārtā nominēti trīs kandidāti, informē "Eiropas Dzelzceļa līnijas".

Otrās kārtas dalībniekiem jāiesniedz finanšu un darbu realizācijas piedāvājums.

Konkursa organizētājs plāno noslēgt līgumu ar konkursa uzvarētāju 2022. gada otrajā ceturksnī.

Nominētie kandidāti pārstāv septiņas valstis – Latviju, Vāciju, Franciju, Itāliju, Somiju, Poliju un Lietuvu. Dalībnieki izveidojuši uzņēmumu apvienības, lai konkurētu kā vietējās un ārvalstu pieredzes apvienojums. Tas ļaus izvēlēties darbu kvalitātes un izmaksu attiecības labāko piedāvājumu, uzsver "Eiropas Dzelzceļa līnijas".

Uz iepirkuma konkursa otro kārtu nominēta:

  • pilnsabiedrība "Egis Rail" S.A., kas sastāv no "DB Engineering & Consulting" Gmbh (Vācija) un "Egis Rail" S.A., (Francija);

  • personu apvienība SIA "BRD projekts, Srl Sintagma", kas sastāv no SIA "BRD projekts" (Latvija) un "Sintagma" S.r.l. (Itālija);

  • pilnsabiedrība "Sweco Infra & Rail" Oy, kas sastāv no SIA "Witteveen+Bos Latvia" (Latvija), "Sweco consulting" Z O.O., (Polija), "Sweco Infra & Rail" Oy (Somija) un UAB "Sweco" Lietuva (Lietuva).

Foto: Publicitātes attēli

Salaspils TEN-T intermodālā kravu termināļa teritorijā, kas sasaistīta ar 1520 mm dzelzceļu un "Rail Baltica" pamatlīniju - Eiropas standarta sliežu ceļu platumu 1435 mm, tiks nodrošināta kravu pieņemšana, nosūtīšana, kā arī to apstrāde. Galvenie pakalpojumi, ko nodrošinās šajā teritorijā - kravas operācijas ar konteineriem, autotransporta pārvadājumi pa dzelzceļu, noliktavas un atvērtā tipa glabāšanas laukumi.

"Rail Baltica" projekta finansētāji ir Eiropas Komisija un Latvijas valsts, ieviesēji Latvijā – "Eiropas Dzelzceļa līnijas" un "RB Rail" AS.

"Eiropas Dzelzceļa līnijas" veic projekta "Rail Baltica" realizēšanu Latvijā atbilstoši noslēgtajiem finansēšanas līgumiem starp CINEA (European Climate, Infrastructure and Environment Executive Agency), kas ir Eiropas Klimata, infrastruktūras un vides izpildaģentūra un "RB Rail" AS, kas ir Igaunijas, Latvijas un Lietuvas kopuzņēmums, kuru Baltijas valstis pilnvaro parakstīt finansēšanas līgumus un kas atbild par "Rail Baltica" projekta horizontālo, tas ir kopīgo, aktivitāšu īstenošanu.

Foto: Publicitātes attēli

Šī projekta finansējumu 81-85% robežās nodrošina ES infrastruktūras savienošanas instruments, bet atlikušo daļu – Latvijas valsts budžeta līdzekļi. ES atbalsta saņēmējs un projekta īstenotājs ir LR Satiksmes ministrija.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!