Foto: Publicitātes foto
Lai nodrošinātu kvalitatīvu preču piegādi un sūtījumu loģistiku arvien pieaugoša pieprasījuma apstākļos, "Omniva Latvija" 2021. gada laikā plānojusi vērienīgas investīcijas sava pakomātu tīkla paplašināšanā – līdz gada beigām, investējot 1,8 miljonus eiro, uzņēmums uzstādīs 51 jaunu pakomātu.

Tādējādi kopējās investīcijas attīstībā, loģistikas kapacitātes paaugstināšanā un jaunu darbavietu radīšanā 2020. gada nogalē un 2021. gadā kopumā sasniegs 2,5 miljonus eiro, informē uzņēmumā.

"Pieprasījums pēc "Omniva Latvija" pakalpojumiem 2021. gada sākumā pieaudzis par 163%, kas, protams, radījis izaicinājumus loģistikas un citiem procesiem. Tādēļ jau šobrīd esam veikuši vērienīgas investīcijas savas kapacitātes paaugstināšanā, kā arī esam sākuši saskaņošanas procesus par vēl 51 jauna pakomāta izvietošanu visā Latvijas teritorijā – gan vietās, kur jau ir pieejami "Omniva" pakalpojumi, gan arī apdzīvotās vietās, kur pakomāti līdz šim nav bijuši," norāda "Omniva Latvija" vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Pakomātu skaita palielināšanas projekts papildinās jau decembrī un janvārī veiktās investīcijas uzņēmuma turpmākajā attīstībā, kad 42 pakomāti visā Latvijā papildināti ar 1744 skapīšiem. Šobrīd "Omniva Latvija" kopējo skapīšu skaits sasniedz 26 133.

Tāpat 2020. gada nogalē loģistikas kapacitātes paaugstināšanas nolūkos uzņēmums paplašinājis noliktavas telpas papildu 2175,48 m2 platībā, lai spētu nodrošināt efektīvāku sūtījumu apstrādi, kā arī nākotnē vēl plašāk piedāvātu uzglabāšanas un pakošanas pakalpojumus. Pēdējo divu mēnešu laikā "Omniva Latvija" darbā pieņēmusi papildu 60 darbiniekus, piesaistījusi papildu 35 transporta vienības, kā arī atvērusi sešus sūtījumu saņemšanas punktus.

"Piegāžu bizness ir uz palikšanu, jo cilvēki arvien novērtē e-komercijas ieguvumus – visvairāk tieši laika ietaupījumu. Arī e-komercijas segmentā šobrīd strādājošie un ienākošie uzņēmumi arvien vairāk pievērš uzmanību efektivitātes jautājumiem. Jau šobrīd nodrošinām ne tikai nosūtīšanas, bet arī pakošanas un uzglabāšanas pakalpojumu. Tāpat arvien vairāk komersantu interesējas par mūsu izstrādātajiem IT risinājumiem e-veikalu pilna cikla darbības nodrošināšanai (piemēram, norēķinu un piegādes risinājumi, spraudņi pirkuma piegādes un atgriešanas nodrošināšanai e-veikalos utt.). Šo virzienu arī redzam kā vienu no "Omniva Latvija" biznesa attīstības stūrakmeņiem," uzsver Krauze-Čebotare.

Par jauno pakomātu atrašanās vietām uzņēmums informēs laika gaitā, bet paplašināšanās procesu plānots noslēgt 2021. gada otrajā pusē.

SIA "Omniva Latvija" dibināta 2012. gadā un sniedz sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!