'Omniva' vienojas ar 'Narvesen' un līdz gada nogalei palielinās sūtījumu izņemšanas vietu skaitu līdz 500
Foto: Publicitātes foto/SIA "Omniva Latvija"

Loģistikas nozares uzņēmums "Omniva" vienojies ar SIA "Narvesen Baltija" par sadarbību sūtījumu izņemšanas pakalpojuma nodrošināšanā. Līdztekus norit darbs pie 92 jaunu pakomātu uzstādīšanas, ko plānots īstenot līdz šā gada nogalei, tādējādi kopumā nodrošinot 500 "Omniva" sūtījumu izņemšanas vietas visā Latvijā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Starp uzņēmumiem panāktā vienošanās paredz palielināt "Omniva" sūtījumu izņemšanas vietu skaitu līdz 200 jaunām lokācijām, piedāvājot izmantot šo pakalpojumu arī "Narvesen" tirdzniecības vietās visā Latvijā.

"Straujā e-komercijas attīstība pandēmijas laikā un nemainīgi augstais sūtījumu pakalpojuma pieprasījums arī šobrīd liek mums meklēt jaunus risinājumus un sadarbības formas. Šogad investējam 2,8 miljonus eiro pakomātu tīkla paplašināšanā, uzstādot 92 jaunus pakomātus un palielinot "Omniva" pakomātu skaitu Latvijā līdz 300," stāsta "Omniva" vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare (fotogrāfijā).

'Omniva' vienojas ar 'Narvesen' un līdz gada nogalei palielinās sūtījumu izņemšanas vietu skaitu līdz 500
Foto: Publicitātes foto

"Narvesen" valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena pauž pārliecību, ka šādos grūti prognozējamos tirgus apstākļos ieguvēji būs tie uzņēmumi, kas pratīs ātri reaģēt un pielāgoties biznesa un patērētāju vides vajadzībām.

"Viens no "Narvesen" galvenajiem uzdevumiem ir būt pieejamiem ikvienam, kurš dodas savās ikdienas gaitās, visā Latvijā, arī attālākos reģionos. Šis mērķis mums ar "Omniva" ir kopīgs. Tā kā "Omniva" sniegto pakalpojumu nozīmība un ērtības ir svarīgas daudziem Latvijas iedzīvotājiem, piedāvājam atbilstošu infrastruktūru, lai sasniedzamība būtu vēl plašāka. Šāda sadarbība ir vislabākais veids, kā, apvienojot spēkus ar domubiedriem, īstenot labus mērķus, lai ieguvēji būtu visas puses," norāda Dovidena.

Sūtījumu izņemšana "Narvesen" tirdzniecības vietās notiks līdzīgi kā pakomātos. Sūtījumam nonākot "Narvesen" saņemšanas punktā, klients par to saņems paziņojumu SMS veidā. Pēc SMS saņemšanas sūtījuma saņēmējs varēs doties uz norādīto adresi, kur, nosaucot sava sūtījuma datus "Narvesen" pārdevējam, sūtījums tiks izsniegts klientam.

SIA "Omniva Latvija" dibināta 2012. gadā un sniedz sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus.

"Narvesen" ir lielākais mazumtirdzniecības franšīzes tīkls Latvijā ar 24 gadu pieredzi un vairāk nekā 230 tirdzniecības vietām, kas nodrošina darbavietas vairāk nekā 800 cilvēku.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lasi vēl
 
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.