Foto: LETA
Tiešās tirdzniecības kosmētikas kompānija "Oriflame Latvija" pērn strādāja ar 3,011 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 17,4% mazāk nekā gadu iepriekš, un 82,2 tūkstošus eiro peļņu pretēji zaudējumiem gadu iepriekš, liecina "Lursoft" datubāzē publicētais uznēmuma gada pārskats.

Pēdējo reizi "Oriflame Latvija" strādāja ar peļņu 2010.gadā.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka kompānija pērn nav būtiski mainījusi darbības virzienu, taču apgrozījums ir samazinājies.

2015.gadā "Oriflame Latvija" turpinās attīstīt savu darbību tiešās tirdzniecības jomā aizvien pieaugošajos konkurences apstākļos. "Mums ir pamats uzskatīt, ka 2015.gads "Oriflame Latvija" būs veiksmīgs," norāda uzņēmuma vadība.

2013.gadā "Oriflame Latvija" strādāja ar 3,645 miljonu eiro apgrozījumu un cieta 409,1 tūkstoša eiro zaudējumus.

"Oriflame Latvija" ir dibināta 2005.gadā un tās pamatkapitāls ir 1,561 miljons latu (2,22 miljoni eiro). Uzņēmums pieder Nīderlandes koncernam "Oriflame Holdings".

"Oriflame" piedāvā skaistumkopšanas produktus un ir pārstāvēta vairāk nekā 60 pasaules valstīs, tostarp vairāk nekā pusē šo valstu kompānija ir tirgus līderis. "Oriflame" ir radusies Zviedrijā un uzņēmumam ir korporatīvie biroji Šveicē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!