Foto: Publicitātes foto

Uzņēmums "Orkla Foods Latvija" uzsācis jaunas kategorijas produktu ražošanu – " Spilvas" Dip mērces sāļajām uzkodām, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību konsultants Andris Zeļenkovs.

Pēc "Orkla Foods Latvija" mārketinga direktores Danas Erciņas-Užānes teiktā, jaunās produktu līnijas ražošana ir iespējama, pateicoties iepriekšējo gadu investīcijām ražošanā, un tagad bija nepieciešams salīdzinoši neliels ieguldījums – 4100 eiro, kas bija nepieciešami jauna dizaina ieviešanai.

"Taču šajā summā neatspoguļojas "Orkla Foods Latvija" tehnologu darbs aptuveni gada garumā, kad tika izstrādāta jauno produktu līnija – Dip mērces," viņa min, piebilstot, ka kopumā "Orkla Foods Latvija" ražošanā šogad investēti 460 tūkstoši eiro.

Pašlaik uzņēmuma ražotnē Babītes novada Spilvē tiek ražotas četru dažādu garšu "Spilvas" Dip mērces – siera, salsas, paprikas un zaļumu.

"Dip jeb dipping mērces, kas paredzētas sāļo uzkodu iemērkšanai, kļūst arvien populārākas. Tas ir nišas produkts, taču – ar izaugsmes tendenci un potenciālu. Šajā tirgus segmentā piedāvājums Latvijā līdz šim ir bijis salīdzinoši ierobežots," klāsta Erciņa-Užāne.

"Orkla Foods Latvija" eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Zviedrija, Ukraina, Vācija.

Uzņēmums ar nosaukumu "Orkla Foods Latvija" strādā kopš 2015. gada decembra, kad tika pabeigta "Orkla" grupai piederošo kompāniju SIA "Spilva" un AS "Gutta" apvienošana vienā uzņēmumā.

Kompānija ražo tomātu mērces un kečupus, majonēzes, dresingus, konservētus dārzeņus, ievārījumus u.c.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!