embedded_article_video:47842507
Radošās izcilības festivāla "Adwards2016" galveno balvu – "Grand Prix" – piektdien saņēma iesniedzējs "Voldis & Robis" par Liepājas pilsētas kultūras pārvaldes pasūtījumā veidoto kampaņu "Brauc uz Liepāju izvējoties", informēja festivāla pārstāvji.

Liepājas pilsēta par šo pašu projektu saņēma arī Pioniera balvu jeb balvu kā gada drosmīgākais klients.

Kopumā festivālā piešķirti 39 "Adwards" dažāda kaluma meistarības ordeņi, norādīja rīkotāji.

Šogad visvairāk I pakāpes jeb zelta "Adwards" meistarības ordeņus saņēmusi dizaina studija "Asketic", kas ieguva trīs ordeņus. Visvairāk ordeņu skaita ziņā saņēmusi aģentūra "DDB Latvija", kas sev līdzi aiznesa septiņus II pakāpes jeb sudraba ordeņus, savukārt pagājušā gada apbalvotākā aģentūra "Not Perfect | Y&R Riga" ordeņu skaita ziņā šogad ierindojās otrajā vietā, saņemot divus I pakāpes jeb zelta ordeņus un divus II pakāpes jeb sudraba ordeņus.

Integrēto kampaņu kategorijā zelta ordeni nesaņēma neviens, toties ar sudrabu tika apbalvoti trīs - aģentūras "!MOOZ" iesniegtais darbs "Valsts ir internetā" (klients: VARAM) un divi "DDB Latvija" iesniegtie darbi - "Laima tagad" (Klients: Laima) un "Skaties ceļam acīs" (Klients: CSDD).

"Film & Radio" kategorijā zelta meistarības ordeni saņēma astoņi darbi. TV reklāmas apakškategorijā: divi "Not Perfect | Y&R Riga darbi" - "Tele2 Marta" un "VELCOM zvans mammai" (Klients: VELCOM). "Online video" apakškategorijā: iesniedzēja "Voldis & Robis" darbs "Brauc uz Liepāju izvējoties". Mūzikas video apakškategorijā īpašu žūrijas atzinību izpelnījās Andreja Skurjata iesniegtais muzikas video "Ozols - Superhaips," kurš saņēma divus zelta jeb I pakāpes ordeņus (par mūzikas video un par video grafiskajiem risinājumiem).

Ar zelta ordeni video grafiskie risinājumi novērtēti "Voldis & Robis" darbā "Brauc uz Liepāju izvējoties". Savukārt "!MOOZ" darbs "Dusmīgs, toties dzīvs!" (Klients: CSDD) ieguvis zeltu radio apakškategorijā.

Sudraba jeb II pakāpes ordeņus "Film & Radio" kategorijā saņēma iesniedzējs "Voldis & Robis" par klienta Tilde kampaņu "Kā raksti, tā ir", iesniedzēja SIA "Ever Media" darbs "Dzejnieka Reiņa Runča grāmatas "Gaismas ķermenis" reklāmas video" (Klients: Imanta Ziedoņa fonds " iegli"), kā arī "DDB Latvija" iesniegtais darbs "Laima tagad".

Interesanti, ka kategorija "Interaktīvie un digitālie risinājumi" bija trešā populārākā iesniegto darbu daudzuma ziņā, tomēr ordeņus šajā kategorijā ieguva vien trīs darbi. Edgara Šubrovska iesniegtais darbs "Maini prātus" (Klients: LU SZF) ieguva sudraba ordeni, "DDB Latvija" darbs "Skaties ceļam acīs" (Klients: SCDD) ieguva sudraba ordeni un animācijas studijas "Kust'" darbs "Virši-A kafija" (Klients: Virši-A) darba ieguva sudraba ordeni.

Tradicionāli vislielākā un spēcīgākā kategorija "PrintArt&Design" apbalvota visvairāk, piešķirot 14 ordeņus. Zelta ordeņus šajā kategorijā saņēma Agnese Kleina par "Benji Knewman" grāmatžurnālu, trīs "Asketic" iesniegtie darbi - "Latvijas Radio grafiskā iedentitāte", "Latvijas Olimpiskā komanda" un "Zelteri" (Klients: Gardu Muti). Vēl šajā kategorijā zeltu ieguva "Lazy Bra" ilustrācija "WankaDoodle", kā arī Holgera Elera iesniegtais izstādes dizains "Raiņa muzeja "Tadenava" ekspozīcijas dizains".

Sudrabus "PrintArt&Design" kategorijā ieguvuši astoņi darbi. "Guilty" iesniegtā preses reklāma "Zināšanu sēkla" (Klients: Lietotne Fabula), Dmirtija Pavlova iesniegtā plakātu sērija "Dare To be" TEDx Riga 2016", "KRASSKY" veidotie ielūgumi "Gurmānu vakariņu ielūgums", biedrības "Mūsdienu kultūras centrs KultKom" iesniegtā grāmata "Latvijas fotogrāfija 2016", "You Made My Day" iesniegtā grāmata "Rainis. Cilvēks", "Not Perfect | Y&R Riga" radītā etiķešu sērija "Bierhaus" alum, Reiņa Hofmaņa fotogrāfijas "Liepājas Mākslas Forums", kā arī "Dizaina biroja H2E" izstādes dizains "Rīgas Motormuzeja ekspozīcijas dizains" (klients: CSDD).

Kategorijā "Zīmola stāsts" sudraba ordeni ieguva klienta "Kūsiņš" darbs "Skaistu zelteņu un stringu pavēnī", kā arī "Not Perfect | Y&R Riga" "Tele2" rebrendings "Tele2 cilvēku iedvesmoti".

Kategorijā "Sabiedriskās attiecības" arī tika piešķirti divi sudraba ordeņi - "Komunikācijas aģentūrai/Edelman Affiliate" par klienta VARAM darbu "E-pārvaldes integrētā informatīvā kampaņa "Valsts ir internetā"", kā arī "DDB Latvija" iesniegtajam darbam "Vai atstarojošā veste tevi padara pamanāmāku?" (Klients: CSDD).

Kategorijā "Netradicionālā komunikācija" sudraba ordeni ieguva "VUCA Communications" par darbu "Kriminālās ekselences fonds: Pazudušais brālis", savukārt kategorijā "Pasākumi" ar zelta ordeni tika apbalvots "DDB Latvija" iesniegtais darbs "Māksla Skriet" (Klients: "NECom"), bet ar sudraba - "Skudras Metropole" par pasākumu "Gastronomiskā performance Gadalaiki".

Kategorijā "Branded content and entertainment" tika piešķirti divi sudraba jeb II pakāpes ordeņi - par "DDB Latvija" iesniegto darbu "Single Socks" (Klients: "Samsung Electronics Baltics") un Latvijas Radio par darbu "Dusmīgs, toties dzīvs!" (Klients: CSDD).

Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās desmit reklāmas, dizaina, mediju un saistīto nozaru profesionāļi no sešām valstīm. Kopumā tika piešķirti 39 ordeņi – 14 zelta un 25 sudraba. Šis ir lielākais piešķirto ordeņu skaits "Adwards" 11 gadu vēsturē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!