Par 'airBaltic' lojalitātes programmu atbildīgais uzņēmums pērn cietis 3 miljonu zaudējumus
Foto: DELFI

Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" grupas uzņēmums "Coalition Rewards" (iepriekš "Baltic Miles"), kas atbild par klientu lojalitātes programmu (PINS), pagājušajā gadā strādāja ar 4,019 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 66,1% vairāk nekā 2013.gadā, savukārt kompānijas zaudējumi pieauga par 93,8% un sasniedza 3,013 miljonus eiro, liecina datubāzē "Lursoft" pieejamais kompānijas finanšu pārskats.

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Uzņēmuma finanšu pārskata vadība ziņojumā teikts, ka "Coalition Rewards" darbības mērķis ir pārvaldīt PINS programmu. Pagājušā gada beigās PINS programmas biedru skaits sasniedza 1,7 miljonus, salīdzinot ar 600 tūkstošiem 2014.gada sākumā.

Kompānija pērn darbojās Baltijas valstīs, kā arī būtiski paplašināja darbību Somijā, ieviešot PINS programmu un iesaistot tajā Somijas mazumtirdzniecības tīklu "Suomen Lahlkauppa", lielāko viesnīcu un restorānu ķēdi "Restel", sadzīves elektropreču tīklu "Verkkokauppa", kā arī citus partnerus. Tāpat noslēgts sadarbības līgums ar informācijas meklēšanas un mobilo tehnoloģiju uzņēmuma "Fonecta", kas darbojas Somijas mazu un vidējo komersantu segmentā.

"Coalition Rewards" vadība norāda, ka no sadarbības ar piesaistītajiem partneriem sagaida nozīmīgu ieguldījumu finansiālajā attīstībā 2015.un turpmākajos gadus.

Pērnā gada beigās "Coalition Rewards" bija pārstāvniecības Igaunijā un Lietuvā, kā arī meitasuzņēmumi Krievijā un Somijā, lai attiecīgajās valstīs nodrošinātu biznesa attīstību.

Ziņojumā arī minēts, ka pagājušā gada beigās "Coalition Rewards" īstermiņa saistības pārsniedza apgrozāmos līdzekļus par 1,666 miljoniem eiro, bet tās pašu kapitāls bija negatīvs - mīnus 6,906 miljonu eiro apmērā. Tostarp īstermiņa kreditoru sastāvā ir iekļautas saistības pret "airBaltic" 1,138 miljonu eiro apmērā. Lai nodrošinātu "Coalition Rewards" likviditāti, panākta vienošanās par elastīgiem maksājumu grafikiem. No "airBaltic" saņemts apliecinājums, kas tas turpinās dalību PINS.

Kompānijas vadība paredz, ka 2015.gadā PINS darbības loks tiks paplašināts gan ģeogrāfiski, aktīvi strādājot Somijas un Krievijas tirgū, gan piesaistot PINS vairāk partneru no būtiskākajām mājsaimniecību izdevumu kategorijām.

Savukārt auditorkompānija EY neatkarīgu revidentu ziņojumā vērš uzmanību uz "Coalition Rewards" finansiālo stāvokli. "Minētie apstākļi norāda uz būtisku neskaidrību, kas var radīt nozīmīgas šaubas par uzņēmuma spēju turpināt darbību saskaņā ar darbības turpināšanas principu," norāda auditori.

2013.gadā "Coalition Awards" strādāja ar 2,419 miljonu eiro apgrozījumu un cieta 1,555 miljonu eiro zaudējumus.

"Coalition Rewards" Komercreģistrā iegrāmatots 2010.gada 11.februārī un pieder kompānijai "Baltic Airlines" (96,43%), kas ir "airBaltic" meitasuzņēmums, un Nīderlandes pilsonim un kompānijas izpilddirektoram Gabī Kolam (3,57%).

"Coalition Rewards" pamatkapitāls ir trīs tūkstošu eiro.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

airBaltic Krievija Nīderlande
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form