Par cik trolejbusus, tramvajus un autobusus pērk citviet Eiropā
Foto: DELFI

Šovasar sabiedrisko domu "saviļņoja" galvaspilsētas pašvaldībai piederošās "Rīgas Satiksmes" plāni par 125 jauniem trolejbusiem maksāt līdz 131,8 miljoniem eiro ( ap 92,63 miljoniem latu jeb 0,741 miljons latu par vienu trolejbusu).

Trolejbusus piegādās Čehijas kompānija "Škoda Electric", kas 2008. gadā uzvarēja arī iepirkumā par zemās grīdas tramvaju piegādi. Toreizējais līgums paredzēja, ka "Rīgas Satiksme" par 36,4 miljoniem latu no "Škoda Electric" iegādājas 20 zemās grīdas tramvajus. Tādējādi viens tramvajs izmaksāja 1,82 miljonus latu.

Pirms mēneša "Rīgas Satiksme" jau atkārtoti pagarināja termiņu, līdz kuram tās izveidotajai iepirkumu komisijai jāizvērtē šī gada sākumā saņemtie piedāvājumi autobusu iepirkumam. Iepirkumā, kura ietvaros piecu gadu laikā plānots iegādāties 175 jaunus autobusus, ir pieteikušies četri pretendenti – vācu "Mercedes Benz", poļu "Solaris", kā arī vietējais ražotājs "Amoplant" un starptautiski atpazīstamā kompānija "Iveco".

"Delfi" apkopotā informācija par pēdējo gadu vērienīgākajiem pilsētas sabiedriskā transporta līdzekļu iepirkumiem citviet Eiropā liecina, ka Latvijas galvaspilsētas Rīgas iepirkumi neizceļas ar pieticību. 

Tagad vari saņemt ‘DELFI’ ziņas arī ‘Telegram’ kanālā. Pievienojies un uzzini jaunāko Latvijā pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form