“Parekss banka” nākamajā gadā saviem klientiem paredzējusi sākt piedāvāt “Interneta bankas” pakalpojumus. Šobrīd notiek intensīvs darbs pie jaunā produkta izstrādes.
To BNS pastāstīja “Parekss bankas” preses sekretārs Viktors Grabecs.

Pēc Grabeca teiktā, “Interneta bankas” pakalpojuma ieviešana ļaus bankas klientiem, izmantojot Internetu, maksimāli operatīvi un ērti veikt operācijas ar saviem naudas līdzekļiem bankā.

Šobrīd “Parekss banka” piedāvā līdzvērtīgus “attālinātās lietošanas” pakalpojumus — elektrisko norēķinu sistēmu “Klients–banka” un “Parekss Info Line”.

“Klients–banka” ir automātiska sistēma, kas tās lietotājam ļauj veikt operācijas ar saviem kontiem no sava biroja un, izmantojot kuru, klients var nosūtīt maksājumu uzdevumus un rīkojumus uz banku, saņemt kontu izrakstus un pārskatus, kā arī veikt citas darbības.

Savukārt “Parekss bankas” piedāvātais “Parekss Info Line” ļauj bankas klientiem visu diennakti pa telefonu saņemt informāciju par konta atlikumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!